اخبار عمومی
اعلام وصول 2
298199
تاریخ انتشار: 1398/05/30 17:57
عرفانیان کاسب می‌گوید روز شنبه به رأی دادگاه اعتراض زده است. او توضیح می‌دهد: یک بحث ما موضوع قاتلان بود و دیگری مقصران این حادثه فجیع. یعنی کسانی که با قصورشان این فرصت را به آن دو زندانی دادند که آقای شیرمحمدعلی را به قتل برسانند.

ایرناپلاس- وکیل خانواده مرحوم علیرضا شیرمحمدعلی، زندانی سیاسی که اوایل خردادماه در زندان فشافویه به قتل رسید، می‌گوید به رأی دادگاه اعتراض شده و اظهار امیدواری می‌کند علاوه بر عاملان قتل، مقصران نیز محکوم شوند.


یکم مردادماه امسال غلامحسین اسماعیلی، سخنگوی قوه قضاییه اعلام کرد متهم ردیف اول در قتل علیرضا شیرمحمدعلی به اتهام مشارکت در قتل عمد به قصاص نفس و پرداخت دیه صدمات غیرموثر در قتل محکوم شده است. این مقام قضایی همچنین حکم متهم ردیف دوم پرونده را ۲۵ سال حبس و پرداخت دیه صدمات غیرموثر در قتل عنوان کرد.
حالا محمدهادی عرفانیان کاسب به ایرناپلاس می‌گوید روز شنبه به رأی دادگاه اعتراض زده است. او توضیح می‌دهد: یک بحث ما موضوع قاتلان بود و دیگری مقصران این حادثه فجیع. یعنی کسانی که با قصورشان این فرصت را به آن دو زندانی دادند که آقای شیرمحمدعلی را به قتل برسانند.
عرفانیان می‌افزاید: سخنگوی قوه قضاییه در یکی از جلسات هفتگی خود با خبرنگاران یک باب امیدواری ایجاد و اعلام کردند ما در موضوعات مختلف با مقصران و کسانی که کوتاهی کردند، برخورد می‌کنیم. از این رو، ما امیدواریم در پرونده آقای شیرمحمدعلی هم با مقصران و کسانی که کوتاهی کردند برخورد شود.
او می‌گوید: متأسفانه در پرونده آقای شیرمحمدعلی دادگاه فقط برای عاملان رأی صادر کرد و به مسئله مقصران این حادثه وارد نشده است. ما به رأی دادگاه اعتراض کرده‌ایم چون درخواست ما این بود که مقصران این حادثه از مدیرکل سازمان‌ زندان‌ها تا رئیس زندان و افسر نگهبان شب نیز محاکمه شوند.
عرفانیان اظهار امیدواری می‌کند دیوان عالی کشور روی این موضوع دقت بیشتری کند تا ان‌شاءالله این حوادث دیگر تکرار نشود.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*