اخبار عمومی
اعلام وصول 2
298204
تاریخ انتشار: 1398/05/31 17:02
این‌روزها خبری مبنی بر سکونت مدیرکل بیمه ایران مازندران در منزلی که قیمت آن بیش از ۱۴ میلیارد تومان است، دست به دست می‌شود که برای مشخص شدن صحت و سقم خبر و با توجه به درخواست‌های مردمی به موضوع ورود کردیم.

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان،در پی انتشار خبری در فضای مجازی مبنی بر اینکه مدیرکل بیمه ایران شعبه مازندران در منزلی زندگی می‌کند که قیمت آن بیش از ۱۴ میلیارد تومان و کل مساحت ملک نیز هزار و ۸۰۰ مرتع مربع در یکی از گران‌ترین خیابان‌های شهر ساری است؛ این در حالی است که ۸۰ درصد منازل در مازندران فاقد پوشش بیمه‌ای هستند و در این روز‌های سخت اقتصادی و با توجه به اینکه بیمه ایران دارای معوقات زیادی در دیه است.
بهرام دارایی مدیرکل بیمه ایران مازندران در این زمینه گفت: از ۳۰ سال پیش تاکنون طبق مصوبه‌ای از سوی بیمه ایران همه مدیران در این ساختمان تجاری ـ مسکونی سکونت داشتند من هم در ساری در ساختمانی با این شرایط ساکن هستم.
وی افزود: در این زمین تجاری که ارزش ریالی زیادی دارد یک خانه قدیمی با مساحت ۱۵۰ متری وجود دارد که خود ساختمان ارزش کمی دارد و من در این خانه سکونت دارم.
دارایی خاطرنشان کرد: طبق مصوبه دولت برای فروش این گونه املاک اولویت خرید با مدیرانی است که در آن مکان سکونت دارند، که این موضوع در حال حاضر مقدور نیست چون بحث تبدیل آن مطرح است و باید تغییر وضعیت تجاری به مسکونی و بهینه کردن امکانات رفاهی برای کل ملک صورت گیرد.
وی ادامه داد: شرکت هنوز مصوبه پیشنهادی درباره سامان‌دهی املاکی که مدیران در آن سکونت دارند را بررسی نکرده، این موضوع در کشور در حال بررسی است در استان مازندران هم در زمان خودش باید تغییر وضعیت ملکی صورت گیرد.
مدیرکل بیمه ایران شعبه مازندران همچنین درباره داشتن معوقه بیمه‌ای نیز گفت: در بحث دیه ما هیچ دیه معوقی نداریم.

منبع: فارس



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*