اخبار عمومی
اعلام وصول 2
298210
تاریخ انتشار: 1398/05/31 23:11
یاداشت سیاسی│حمدالله مبشری
آنروز که آبروی فرزندان خدمتگذار ملت به بازی گرفته شد، باید انتظار چنین وضعیتی را میداشتیم!

عصرجهان؛ حمدالله مبشری-عملکرد بخشی از مسولین نظام و آیت الله ها نشان از مظلومیت اسلام، امامان و اهل بیت رسول خدا در طول تاریخ دارد!
ارادتمندان اهل بیت رسول مهربانیهاقبول داشتند که در صدر اسلام  به دین وراه  پیامبر جفا و ظلم شد ولی قبول کردن و یقین حاصل نمودن دو مقوله متفاوت است  متاسفانه در میدان عمل یاران و فدابیان آنها کم بودند!!از آن روزگار تا کنون این رسم وفاداری کم رنگ بود
امروز هم اصحاب انقلاب به امام و شهیدان جفا روا داشتند که نشان از دو تاریخ همگن دارد!عملکرد برخی سران نظام خیانت آشکار به ملت ایران و راه امام است! حتی میتوان ادعا نمود که این شیوه  خیانت در صدر اسلام هم کم نظیر است ❗بالاترین خیانت دست درازی به بیت المال و حذف اعتماد عمومی است. این گروه از مسولین خود را مالک ملک ایران و مردم میدانند و شاید تلقی آنها از این فساد کبیر سهم خود از سفره انقلاب بدانند!!
اينروزهاشاهد چوب حراج به آبروی نظام و اسلام در لباس برخی بزرگان هستیم!  این نتیجه اعتماد کردن و واگذاری امور مهمه کشود به کسانی است که خود وپدرانشان قبل از انقلاب مخالف راه امام بودند و حتی یک سیلی از حکومت استبدادی نخوردند! و از طرفی درطول انقلاب هم هیچ سهمی از گرفتاری مردم و جنگ تحمیلی را به دوش نکشیدند و در لوای بیوت علما مصونیت پیدا کردند و هیچ دستی بر آتش، جنگ وشهادت نداشتند و متاسفانه غاصب تاج و تخت و میراث امام و شهیدان شدند!!
آنروزی که امام طی نامه ی بلندی خطاب به حوزه های دینی تذکر دادند، این وضعیت را پیش بینی کردند، برخی سر در آخر....کردند و خود را به کوری وکری زدند!! و همان کسان امروز صاحب انقلاب شدند. بدتر از آن اینکه از سر مصلحت نظام! بر خلاف مشی امیرالمومنین در عدم ابقاء معاویه در فرمانداری شام، احتمالاً مصلحت آن دیدند برای بقاء.... با توجیه بقاء نظام  امور مهمه را با نااهلان و نامحرمان واگذار کنند!اما به چه قیمتی؟!! این بهای سنگینی بود که تاوانش حراج میراث امام و شهیدان در منظر جهانیان است و از طرفی نادیده گرفتن حقوق مردم ایران!! 
آنروز که آبروی فرزندان خدمتگذار ملت به بازی گرفته شد، باید انتظار چنین وضعیتی را میداشتیم! چوب خدا و آه مظلومان و خون شهیدان بی صدا آمد و کارستان کرد!! امروز شاهدیم که خانواده  سالاری چه افتی به بار آورد!باید زمانها  بگذرد تا بلاهت این اشرافیت  عبرت دیگران قرار گیرد!! چه بسا  جبران این خسارت‌ها سخت باشد! کاش سران نظام کمی شفاف تر با مردم سخن گویند و حقوق عامه و خاصه را بر مصلحت ها ترجیح دهند!!


مطلبی که خوانید از سری یادداشت های مخاطبین است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.



کانال تلگرام عصر جهان


بشر
|
Iran
|
1398/06/01 00:30
  +0

  -0
پاسخ
ها والا
شریک
|
Iran
|
1398/06/01 22:58
  +0

  -0
پاسخ
جناب اقای مبشری خودت را به خواب زدی یا مردم و فرهیختگان را احمق حساب کردی ؛ بذر انچه که شما فرمودید از خرداد 1384 در کشور پاشیده شده است ؛ جناب مبشری ؛ شخص شما که عمری سینه چاک همین حراج کاران بودی ؛ انتخابات مجلس دوم یادت هست ؛ فرمودی دست برد به بیت المال کدام رئیس جمهور بوده که وقتی تودیع شد 16 میلیارد تومان پول از بیت المال با خودش برد ؟ و چه کسی همان شخص را به سرزمین شهداء و محرومترین شهرستان کشور اورد ؛ آن سفر چه سودی برای اون شهرستان داشت ؟ اقای مبشری آیا فکر نمیکنی قلمت توهین به فهم و شعور مردم است ؛ جناب حمدالله خان ؛ خود ؛ برادران ؛ دامادها و خواهر زادهها و همه بستگان نزدیک شما به نام شهید و شهیدان یا استخدام شدند یا در حکومت همین حراج کاران و حتی با حمایت از همین حراج کارانی به نانی و نامی رسیدند و یا پست مدیریتی در حد مدیر کل گرفتند ؛ بله قبول داریم به امام و یاران او به نظام و اهداف ان به شهید و شهادت ظلم شده ؛ و حال چوب حراج به همه دست اوردهها ان زدند ؛ اما شخص جنابعالی و اطرافیانت در این حراجی شریک و سهیم هستید ؛ و مردم خوب میدانند ؛ در واقع دست نوشته جنابعالی ضمن اینکه حقیقت است ؛ اما برای خودت فرار به جلو هست ؛ چون تو خود شریک حراج کاران بوده و هستید و انگشت ها به سمت شما به عنوان متهم نشانه رفته است ؛ کدام خانواده در همین نظام حراجکاران چند مدیرکل داشته و دارد ؟؟؟
علی
|
Iran
|
1398/06/01 23:41
  +0

  -0
پاسخ
آقای مبشری فکر می کنی حافظه مردم ناپایدار است کسی که چوب حراج به ابروی نظام زد خود شما هستید که در طول دوره فرمانداری دیکتاتوری راه انداختید یادتان هست موقع انتخابات مجلس می گفتید ابلاغ سفید امضا دستم هست هر مدیری ناهماهنگ باشد برکنار می شود؟ یادتان هست برای چند نفر توصیه نامه استخدامی نوشتید بدون تشریفات اداری و بر خلاف قانون؟ یادتان هست بر خلاف قانون و شان فرمانداری چقد برای بزرگوتری فعالیت کردید گرچه از گندم ری هم نخوردید
حالا بین دو عالم دینی اختلاف نظری پیش آمد شما آب را گل آلود نکنید
اگر منظورتان از این عبارت"آنروز که آبروی فرزندان خدمتگذار ملت به بازی گرفته شد، باید انتظار چنین وضعیتی را میداشتیم! چوب خدا و آه مظلومان و خون شهیدان بی صدا آمد و کارستان کرد!!" احمدی نژاد بقائی و مشائی است زهی خیال باطل
مهدی
|
Iran
|
1398/06/01 23:50
  +0

  -0
پاسخ
مبشری فرمانداری قوی و انسانی ازاد اندیش است
شهروند
|
Iran
|
1398/06/02 14:10
  +0

  -0
پاسخ
درود خدا بر مبشری
سلام بر احمدی نژاد
شکننده ی قداست های پوشالی
جهان
|
Iran
|
1398/06/02 15:01
  +0

  -0
پاسخ
درود بر مبشر که بشارت دهنده راه حق و درستی است

ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*