اخبار عمومی
اعلام وصول 2
298220
تاریخ انتشار: 1398/06/01 23:54
آبشنگ: اینجانب فرارسیدن یکم شهریورماه ، زاد روز حکیم بوعلی سینای بزرگ و روز پزشک را به تمامی پزشکان دلسوز و زحمتکش سرزمین اسلامی ایران ؛ پزشکان حوزه دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد و به ویژه پزشکان عزیز جامعه پزشکی شهرستان بهمئی تبریک عرض می نمایم.

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان، مدیر شبکه بهداشت و درمان بهمئی به مناسبت روز پزشک پیام تبریکی به شرح زیر صادر کردند


پزشکان ضامن سلامت جامعه ، امنیـت روحی بیماران و فرشتگان نجاتی هستند که درد جسم را با روح بلندشان در سایه لطف الهی التیام می بخشند.
همانانی که طبابت را با حکمت و اخلاق در آمیخته و با دم مسیحیائی خویش، درد و رنج را از جسم و روان دردمندان زدوده و شوق امید را در کالبد جسم و روح زندگی آنان می دمند.
و نماد برجسته و الگوی بارز چنین حکیمان و اندیشوران دلسوز و عالمان فرزانه در تاریخ پر فروغ این سرزمین، طبیب نامور و نابغه بزرگ ایرانی، شیخ الرئیس ابوعلی سینا است که بدلیل ارتباطش با خدا و مکتب وحی، نور حکمت الهی در دل او درخشید و به حکیم الهی تبدیل شد.
_____________________________
 *پزشکان عزیز، همکاران گرانقدر جامعه پزشکی شهرستان بهمئی*
سلام علیکم

اینجانب فرارسیدن یکم شهریورماه ، زاد روز حکیم بوعلی سینای بزرگ و روز پزشک را به تمامی پزشکان دلسوز و زحمتکش سرزمین اسلامی ایران ؛ پزشکان حوزه دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد و به ویژه پزشکان عزیز جامعه پزشکی شهرستان بهمئی تبریک عرض می نمایم.
علی آبشنگ
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بهمئی



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*