اخبار عمومی
اعلام وصول 2
298246
تاریخ انتشار: 1398/06/03 22:23
سرپرست آموزش و پرورش خوزستان گفت:امسال یک هزار و ۱۹۷ نفر از طریق ماده ۲۸ به شیوه استخدام پیمانی به جمع نیروی انسانی آموزش و پرورش خوزستان اضافه می شوند.

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان، سرپرست آموزش و پرورش خوزستان در شورای اداری استان گفت: امسال یک هزار و ۱۹۷نفر از طریق ماده ۲۸ به شیوه استخدام پیمانی به جمع نیروی انسانی آموزش و پرورش خوزستان اضافه می شوند.


مهدی رفیعی گفت: از اینکه آموزش و پرورش به مسئله اول استان خوزستان تبدیل شده اظهار کرد: سند تحول بنیادین مأموریت آموزش و پرورش را به خوبی تعیین کرده و آموزش و پرورش مهمترین نهاد تعلیم و تربیت رسمی فرزندان این مرز و بوم است.
وی با اشاره به اینکه مدارس باید محل وفاق و محبت باشد، افزود: انتظار داریم که دانش آموزانی منضبط، با محبت، فکور، با مهارت امیدوار، متعهد، مؤمن داشته باشیم که احترام به محیط زیست و همنوع را نیز مدنظر داشته باشند؛ این انتظارها همه به خوبی در حوزه تعلیم و تربیت عمومی در ۶ساخت سند تحول بنیادین نیز ذکر شده است.
رفیعی با اعلام خبر شروع فعالیت پنج دانشگاه تربیت معلم با دوهزار دانشجوی جدید اضافه کرد: امسال یک هزار و ۱۹۷نفر از طریق ماده ۲۸ به شیوه استخدام پیمانی به جمع نیروی انسانی آموزش و پرورش خوزستان اضافه می شوند.
وی با اشاره به اینکه ۹۱درصد از مدارس خوزستان به صورت تایم ثابت مدیریت می شوند، گفت: آموزش و پرورش شاید کمبود نیروی انسانی باشد ولی برای جذب نیروهای جدید داشتن استانداردهای لازم را در نظر می گیریم.
سرپرست آموزش و پرورش خوزستان اظهار کرد: در برخی شهرستانها نیروی انسانی به خوبی توزیع نشده و عدالت آموزشی باید درنظر گرفته شود تا مدارس مناطق محروم از نیروهای خوب نیز استفاده و دانش آموزان آنها از کیفیت بالای تربیت و آموزش بی بهره نمانند.
منبع: خبرگزاری صداوسیما

 



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*