اخبار عمومی
اعلام وصول 2
298366
تاریخ انتشار: 1398/06/19 23:21
آنچه در جلسه هفتگی شورای شهرایذه گذشت
رئیس شورا: اگر قانون به ما اجازه دهد به ساختمان شهرداری میرویم، سایت غیر فعال خبری شهرداری ایذه باید احیا شود و اخبار مناقصات را به روز اطلاع رسانی کند.

به گزارش رحیم آورچه خبرنگار پایگاه خبری عصر جهان، جلسه هفتگی شورای اسلامی شهر ایذه به ریاست سید شاهرخ موسوی برگزار گردید.


موسوی در این جلسه ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای کربلا گفت: کمیسیون های مختلف شورا باید فعالیت بیشتری داشته باشند، متاسفانه بیش از ۲ سال از آغاز به کار شورا میگذرد اما کماکان کمیسیون ها فعالیت زیادی ندارند، ما باید از کارشناسان در مسائل مختلف دعوت کنیم تا در جلسات کمیسیون شرکت کنند و به عنوان مشاور افتخاری در پیشرفت کار به ماکمک کنند.
موسوی ادامه داد: ما باید ۲ کمیسیون مهم بررسی معاملات و تحویل را تشکیل دهیم تا دقت و نظارت بیشتری بر مسائل شهرداری داشته باشیم که این کمیسیون متشکل از یک عضو شورای شهر و دو تن از کارمندان شهرداری میشود، مکان جدید جلسات فضای بسیار کمی دارد و ما نمتوانیم در جلساتمان از چند مهمان همزمان استفاده کنیم، اگر قانون به ما اجازه دهد به ساختمان شهرداری میرویم، سایت غیر فعال خبری شهرداری ایذه باید احیا شود و اخبار مناقصات را به روز اطلاع رسانی کند.
کورش مرادی عضو فعال شورای شهر در این جلسه گفت: مسائل مهمی همچون فضای سبز شهری در مناطق مختلف به خصوص منطقه محمد رسول الله باید بررسی شود، جاده های دسترسی با دو قبرستان بهشت زهرا واکبرآباد باید هرچه سریعتر به پایان برسند، سرویس های بهداشتی پارک های مورد استقبال مردم از جمله پارک بزرگ آنزان و بی بی مریم باید احداث شوند،ورودی های شهر یکی از نقاط ضعف ما است که باید سالم سازی و زیبا سازی شوند.
ایمان داودی دیگر عضو شورای شهر ضمن تبریک به هیئت رئیسه جدید و آرزوی موفقیت برای آنان گفت : پیشنهاد میشود یک تلوزیون در سالن شهرداری نصب گردد و به روز مناقصات و مزایده ها به تصویر کشیده شود تا کسانی که دسترسی به روزنامه ها ندارند بتوانند این مناقصات را روئت کنند، آئین نامه داخلی شورای شهر ایذه باید تصویب شود تا بسیاری از مشکلاتمان حل گردد، ما باید برای آینده شهر و شهردار برنامه داشته و مسیر انتخاب کنیم تا شهردار در مسیر ما حرکت کند. ما باید تمام توان خود را روی پروژه های نیمه تمام بگذاریم و تا زمانی که به سرانجام رسیدند پروژه جدید معرفی کنیم، ما باید هر هفته یک موضوع مهم را از قبل پیش بینی کرده باشیم تا با دست پر و تحقیق مسئله مربوطه به جلسه ورود کنیم و مشکلات را مرتفع کنیم.
در پایان این جلسه شورای شهر چند مصوبه از جمله خریداری ۱۵۰۰۰ متر زمین جهت احداث پارک سرقنات و اصلاح ورودی پیان به امضا رسید.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*