اخبار عمومی
اعلام وصول 2
298381
تاریخ انتشار: 1398/06/23 21:51
فولادخوزستان 0 سپاهان0
تیم‌های فولاد خوزستان و سپاهان اصفهان سومین دیدار خود در لیگ نوزدهم را بدون گل به پایان بردند.

به گزارش پایگاه خبری عصر جهان به نقل از ورزش سه، فولادخوزستان در حالی از سپاهان میزبانی کرد که یک امتیاز از دو بازی گذشته خود کسب کرده و تک امتیاز این تیم هم به دیدار برابر استقلال تهران در هفته دوم باز می گردد که با گل دقیقه 95 که آخرین قضاوت فغانی در لیگ ایران بود، با تساوی یک بر یک بازی را خاتمه دادند. در سوی مقابل شاگردان امیرقلعه نویی نائب قهرمان فصل گذشته، شروعی مقتدرانه در لیگ برتر داشته اند و با کسب دو پیروزی مقابل شاهین و ماشین سازی به عنوان صدرنشین به هفته سوم رسیده اند.
فولاد خوزستان - سپاهان اصفهان، ساعت 19:45، ورزشگاه شهدای فولاد اهواز
داور: پیام حیدری
کمک‌ها: علی میرزابیگی و رحیم شاهین
کمک داوران اضافی: حسین زمانی و ایمان کهیش
داور چهارم: مهدی الوندی
ناظر: علیرضا کهوری.
ترکیب فولاد خوزستان:  شهاب گردان-فرزاد جعفری-ایوب والی-محمد قاسمی نژاد-احمد عبدالله زاده- محمد آبشک-روح الله سیف اللهی (۸۶ - وحید نامداری)-عارف آغاسی- لوسیانو پریرا (۹۱ - میلاد بدرقه)-وحید حیدریه-مهرداد هدایتیان (۶۰ - امیرحسین باقرپور)
سرمربی: جواد نکونام
ترکیب سپاهان: پیام نیازمند-عزت پورقاز -جورجی ولسیانی-مرتضی منصوری-سعید آقایی-مهدی کیانی-ولادیمیر کومان-امید نورافکن (۸۴ - رضا میرزایی)-محمد محبی-سجاد شهباززاده-علی قربانی (۴۵ - کی روش استنلی)
سرمربی: امیرقلعه نویی
شرح بازی:
دیدار دو تیم فولاد و سپاهان در هر دو نیمه جذابیت هایی داشت اما بیشتر از اینکه موقعیت روی دروازه ها خلق شود، درگیری ها و جنجال های میانه زمین خودنمایی می کرد. بازیکنان دو تیم به ویژه اعضای خط هافبک تیم ها، بارها با یکدیگر درگیر شدند و بازی به همین خاطر از جریان می افتاد.
مهم ترین موقعیت های بازی را می توان شوت های محبی و نورافکن برای سپاهان و ضربه کاشته حیدریه برای فولاد دانست که این توپ به تیر دروازه سپاهان اصابت کرد. همچنین بازیکنان فولاد در دو صحنه به فاصله 3 دقیقه معتقد بودند که خطاهای پنالتی برایشان گرفته نشده و توپ با دست سپاهانی ها برخورد کرده است. جالب اینکه هر دو صحنه در ادامه به ضدحمله های خطرناکی از جانب شاگردان امیر قلعه نویی تبدیل شد.
در نهایت سومین تقابل قلعه نویی و نکونام با اولین تساوی آنها همراه شد. تیم فولاد هنوز بردی در لیگ کسب نکرده اما از نظر کیفیت بازی پیشرفت هایی نسبت به دیدارهای قبل نشان داده است. سپاهان هم پس از دو برد متوالی، سرانجام دستش از سه امتیاز کوتاه ماند تا از شهر خودرو در صدر جدول عقب بیفتد.
 


اخطار:
عارف آقاسی (۱۵) از فولاد -مهدی کیانی (۳۶) از سپاهان- جورجی ولسیانی (۳۶) از سپاهان - محمد قاسمی نژاد (۷۰) از فولاد - محمد محبی (۷۹) از سپاهان - فرزاد جعفری (۷۹) از فولاد - امیرحسین باقرپور (۹۳) از فولاد
لحظات حساس:

  • دقیقه ۲۶: اشتباه عجیب مدافعان فولاد ناگهان یک ضد حمله برای سپاهان درست کرد و در نهایت ضربه امید نورافکن با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.
  • دقیقه ۳۸: وحید حیدریه ضربه کاشته فولاد از گوشه محوطه جریمه را به شکلی خطرناک زد و توپ به تیر دروازه برخورد کرد.
  • دقیقه ۳۸: در ضد حمله پس از همین ضربه بود که محمد محبی پشت محوطه فولاد صاحب توپ شد و ضربه ای زمینی را از کنار دروازه این تیم به بیرون زد
  • دقیقه ۴۶: محمد محبی باز هم پشت محوطه فولاد فرصت شوت زنی بدست آورد و ضربه او با برخورد به مدافعان راهی کرنر شد.
  • دقیقه ۵۲: خروج اشتباه شهاب گردان از دروازه باعث ایجاد یک موقعیت برای سپاهان شد و ضربه امید نورافکن پس از برخورد به مدافعان به کرنر تبدیل شد.
  • دقیقه ۵۳: روی یک پرتاب بلند سپاهان صاحب موقعیتی عالی شد اما گولسیانی در آستانه دروازه توپ را به محمد محبی کوبید و موقعیت فوق العاده سپاهانی ها از دست رفت
  • دقیقه ۵۸: شوت زمینی سجاد شهباززاده در اختیار شهاب گردان قرار گرفت.
  • دقیقه ۷۶: ضد حمله خطرناک و سریع سپاهانی‌ها به موقعیت عالی برای شهباز‌زاده تبدیل شد که ضربه این بازیکن با دخالت شهاب گردان تبدیل به گل نشد و به کرنر رفت


حاشیه ها:

  • قبل از شروع بازی چند بازیکن فولاد به سمت نیمکت سپاهان رفتند و چند نفر از شاگردان قلعه نویی هم به طرف نیمکت فولاد رفتند.
  • میثم دورقی، موسی کولیبالی و حسن بیت سعید سه بازیکن مصدوم فولاد در این بازی هستند.
  • اسکوربرد ورزشگاه در هنگام شروع بازی به اشتباه، زمان را از دقیقه ۴۵ آغاز کرد. این مشکل بعد از یک دقیقه و بیست ثانیه رفع شد.
  • حدود صد هوادار سپاهان در ورزشگاه فولاد آره نا حاضر هستند
  • رضا شربتی، مدافع سپاهان باز هم از فهرست این تیم بیرون مانده است
  • حدود 1200 هوادار فولاد هم برای تماشای این بازی به استادیوم رفته اند.
  • طرفداران فولاد در آخرین ثانیه های نیمه اول، با شعار داور اصفهانی، نسبت به عملکرد حیدری اعتراض کردند.
  • فرهاد مجیدی سرمربی تیم ملی امید برای تماشای این بازی به ورزشگاه رفته است.

  • در دقیقه ۷۵ بازیکنان فولاد معتقد بودند توپ در محوطه جریمه به دست یکی از بازیکنان سپاهان برخورد کرده و داور باید خطای پنالتی اعلام می‌کرد.
  • این اتفاق در دقیقه ۷۸ هم تکرار شد و باز هم بازیکنان فولاد اعتقاد به خطای هند پنالتی داشتند.
  • در دقیقه ۸۰ حرکت عجیب کی‌روش استنلی منجر به آسیب‌دیدگی باقرپور و جعفری دو بازیکن تیم فولاد شد.
  • بازی دو تیم به ویژه در نیمه دوم بسیار جنجالی و پر برخورد دنبال شده است.
  • پس از اتمام بازی، از برخی هواداران فولاد، شعارهایی در انتقاد از کادر فنی این تیم شنیده می شد.

بهترین بازیکن: محمد آبشک و عارف آقاسی
دو بازیکن تیم فولاد امشب نمایش بسیار خوبی در ورزشگاه خانگی داشتند. در دیداری که درگیری های میانه میدان در اوج خود بود، محمد آبشک به خوبی وظایف خود را انجام داد و چندین بار با توپ ربایی های به موقع، جلوی حملات سپاهان را گرفت و حتی برای مهاجمان فولاد هم موقعیت سازی کرد.
همچنین عارف آقاسی ماموریت زدن توپ های بلند در خط دفاع فولاد را به شکل خوبی انجام داد. او در عمده نبردها موفق تر از کی روش استنلی و علی قربانی، دو مهاجم بلند قامت سپاهان کار کرد و اجازه خودنمایی به آنها نداد.
در تیم سپاهان هم امید نورافکن نسبت به دیگر بازیکنان عملکرد بهتری داشت و صاحب موقعیت هایی هم شد. او یکی دو بار هم با پاس های خود گره بازی را باز کرد. سجاد شهباز زاده و محمد محبی هم دیگر سپاهانی هایی بودند که بیشتر در جریان بازی و حملات تیمشان قرار داشتند.
اتفاق ویژه:
شاید اعتراض های مکرر به داوری، بخش مهمی از بازی امشب بود. هواداران تیم فولاد در چندین صحنه از روی سکوها اعتراض خود را با شعارها علیه حیدری نشان دادند. همچنین در دقایق 75 و 78، دو بار بازیکنان و اعضای تیم فولاد اعتقاد به خطای هند در محوطه جریمه سپاهان داشتند که هیچ کدام از نظر حیدری پنالتی تشخیص داده نشدند. نکته عجیب اینکه فولادی ها در بازی قبلی خود مقابل استقلال هم در همین حدود دقایق، روی صحنه مشابهی اعتقاد به هند پنالتی داشتند اما علیرضا فغانی با آنها هم عقیده نبود.
دیگر اتفاق مهم این بازی هم تقابل آقای گل های برزیلی فصل گذشته لیگ بود. لوسیانو پریرا 90 و کی روش استنلی 45 دقیقه در بازی امشب فرصت پیدا کردند اما هیچ کدام به گلی نرسیدند و بازی بدون گل به پایان رسید.


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*