اخبار عمومی
اعلام وصول 2
298384
تاریخ انتشار: 1398/06/24 21:49
نفت MIS یک - استقلال یک
استقلال با تساوی یک بر یک برابر نفت مسجدسلیمان همچنان در حسرت اولین پیروزی باقی ماند.

عصرجهان-استقلال که در نیمه اول و در دقیقه 17 توانسته بود توسط مهدی قائدی از حریف خود پیش بیفتد در نیمه دوم اتفاق های باور نکردنی را تجربه کرد. این تیم در دقیقه 70 روی اشتباه مسلم سیدحسین حسینی توسط حامد نورمحمدی  گل تساوی را دریافت کرد و در دقیقه 86 فرشید اسماعیلی از زمین بازی اخراج شد تا استقلال هم سه امتیاز بازی را از دست بدهد و هم یکی از بهترین بازیکنانش را برای دربی از دست بدهد.
ساعت: 19:45 / هفته سوم لیگ برتر
ورزشگاه: بهنام محمدی / تعداد تماشاگر: 5 هزار نفر
داور: داور: محمدرضا اکبریان / کمک ها: رضا سخندان – بابک داوری
ترکیب نفت مسجدسلیمان:    حبیب فرعباسی-حامد نورمحمدی-   محمد طیبی-    علیرضا علیزاده-   مجید عبدی-    میثم نقی زاده-   حسین ابراهیمی-عباس عسگری (53- میلاد خدایی اصل)-سجاد جعفری-پیام ملکیان ( 59 - حسین ابراهیمی)-میرهادی میرجوان (80- فرزاد حاتمی)
سرمربی: مهدی تارتار
ترکیب استقلال:    سیدحسین حسینی-   سیاوش یزدانی-محمد دانشگر-   هروویه میلیچ-    وریا غفوری-   آرش رضاوند (76- محسن کریمی)-  علی کریمی- مهدی قائدی-داریوش شجاعیان (77- علی دشتی)-فرشید اسماعیلی-   دیاباته (36- تبریزی)
سرمربی: آندره آ استراماچونی
اخطار: فرشید اسماعیلی (10) و (87)  برای استقلال - علی علیزاده (75 ) برای نفت مسجدسلیمان
اخراج: فرشید اسماعیلی(87)
شرح گل:
1-0 (استقلال): در دقیقه 17 بازی چرخش و ضربه آرام شیخ دیاباته با عکس العمل عجیب فرعباسی جلوی پای مهدی قائدی افتاد و او با یک ضربه آرام توانست دروازه نفت را باز کند.
1-1 (نفت مسجدسلیمان): سانتر از سمت راست توسط  حسین ابراهیمی  با خروج اشتباه سیدحسینی همراه شد و حامد نورمحمدی در دقیقه 70 با یک ضربه سر دروازه استقلال را باز کرد.

خلاصه بازی نفت مسجد سلیمان 1 - استقلال 1

شرح بازی:
استقلال در نیمه اول بازی با کاملا برتر از حریف خود آغاز کرد و این تیم در طول 45 دقیقه اول بازی کاملا بر توپ و زمین مسلط بود.
در دقیقه 17 ضربه دیاباته با اشتباه مسلم فرعباسی توسط مهدی قائدی وارد دروازه نفت مسجدسلیمان شد تا استقلال از فشار عدم نتیجه گیری خارج شود. در ادامه بازی بازهم استقلال کاملا بربازی مسلط بود و یکی دو موقعیت دیگر هم بدست آورد که نتوانست دروازه حریف را باز کند. در طول نیمه اول بدترین خبر برای استقلال مصدومیت دیاباته بود بازیکنی که در دقیقه 36 از زمین خارج شد و جای خود را به تبریزی داد.
در نهایت این بازی در نیمه اول با پیروزی یک بر صفر آبی ها تمام شد تا این تیم 45 دقیقه تا کسب اولین پیروزی فصل خود فاصله داشته باشد.
اما در نیمه دوم شرایط به شکل باورنکردنی برای استقلال پیش رفت، در این نیمه استقلال بازهم بازی را هجومی تر از حریف خود آغاز کرد و موقعیت خطرناکی به حریف خود نداد اما در دقیقه 70 سانتر حسین ابراهیمی با اشتباه عجیب حسینی در خروج همراه شد و حامد نورمحمدی دروازه استقلال را باز کرد.
بعد از این گل استقلال دوباره حملات خود را ادامه داد و یک بار محمد دانشگر تا آستانه باز کردن دروازه نفت پیش رفت اما عکس العمل زیبای فرعباسی این فرصت را از استقلال گرفت
اما اتفاق اصلی بازی در دقیقه 86 رخ داد، جایی که فرشید اسماعیلی از داور کارت زرد دوم را دریافت کرد و از زمین اخراج شد تا استقلال هم سه امتیاز بازی را از دست بدهد و هم یکی از تاثیرگذارترین بازیکنانش برای دربی غایب باشد.
بهترین بازیکن زمین:
حامد نورمحمدی یکی از بهترین بازیکنان این بازی بود، بازیکنی که در کنار نمایش موفق دفاعی  توانست تک گل تیمش را هم با ضربه سر بزند.
اتفاق ویژه:
استقلال مثل 2 بازی قبل در بسته نگه داشتن دروازه اش ناکام بود که این بار خروج سیدحسین حسینی باعث شد استقلال نتواند دروازه خود را بسته نگه دارد.
لحظات حساس:

  • دقیقه 4: پاس زیبای محمددانشگر قائدی را در موقعیت تک به تک گل قرارداد اما ضربه خودخواهانه این بازیکن باعث شد توپ در زاویه بسته به تیر دروازه برخورد کند.
  • دقیقه 23: شیخ دیاباته در محوطه جریمه زمین افتاد ولی داور این صحنه مشکوک این صحنه را پنالتی تشخیص نداد.
  • دقیقه 29: ضربه سر شیخ دیاباته روی سانتر از سمت راست با احتلاف کم به بیرون رفت.
  • دقیقه 34: ضربه سر بازیکن نفت مسجدسلیمان از دو قدمی دروازه با برخورد به پای حسینی و تیر دروازه راهی به سمت دروازه نداشت.
  • دقیقه 48: سانتر آرش رضاوند از سمت چپ با ضربه مرتضی تبریزی همراه شد اما تو به کنار تور برخورد کرد و وارد دروازه نشد.
  • دفیقه 58: مرتضی تبریزی با یک بدن مدافع مسجدسلیمان را از پیش رو برداشت و دروازه حریف را باز کرد اما در تصمیمی عجیب داور این صحنه را خطا تشخیص داد، صحنه ای که با اعتراض شدیدی تبریزی و استراماچونی همراه شد.
  • دقیقه 63: پاس رو به عقب سیدحسین حسینی را به دردسر انداخت اما در نهایت این موقعیت با خوش شانسی دفع شد.
  • دقیقه 76: سانتر وریا غفوری با ضربه سر زیبای محمد دانشگر همراه شد اما عکس العمل زیبای فرعباسی مانع گلزنی استقلال شد.
  • دقیقه 83: یک و دوی زیبای دشتی و غفوری با ضربه وریا همراه شد اما فرعباسی این ضربه را مهار کرد.
  • دقیقه 91: ضربه فنی مهدی قائدی با اختلاف کم به بیرون رفت.

حاشیه ها:

  • بهزاد غلامپور که اصالتا مسجدسلیمانی است به شدت از سوی هواداران تیم رقیب تشویق شد.
  • علی دشتی پیش از شروع بازی خوش و بش گرمی با کادرفنی نفت مسجدسلیمان داشت.
  • با وجود شروع بازی هنوز بخشی از ظرفیت استادیوم بهنام محمدی خالی است و سکوها به طور کامل پرنشده است.
  • وضعیت جایگاه خبرنگاران ورزشگاه بهنام محمدی به هیچ عنوان مناسب نیست، قبل از بازی ترکیب دو تیم در اختیار خبرنگاران قرار نگرفت و شیشه های آن هم بسیار کثیف است و جلوی دید خبرنگاران را گرفته است.
  • بین دو نیمه از چند پیشکسوت فوتبال مسجدسلیمان تقدیر شد.
  • فرعباسی که روی گل استقلال مقصر اصلی بود، در نیمه دوم چند دقیقه زودتر از سایر بازیکنان وارد زمین شد و زیر نظر مربی دروازه بان ها به تمرین کردن پرداخت.
  • دیاباته که در نیمه اول مصدوم شده بود، با آمبولانس راهی بیمارستان شد.

گل اول نفت مسجد سلیمان به استقلال توسط نورمحمدی


نتایج هفته سوم لیگ برتر فوتبال ایران
جمعه 22 شهریور 1398
گل گهرسیرجان     1 - 1     پارس جنوبی جم     
شنبه 23 شهریور 1398
ماشین‌سازی‌تبریز     0 - 1     شهر خودرو     
فولاد     0 - 0     سپاهان     
یکشنبه 24 شهریور 1398
ذوب آهن     0 - 0     تراکتور     
نفت‌ مسجدسلیمان     1 - 1     استقلال     
شاهین شهرداری‌بوشهر    1 - 1     پیکان     
سایپا     4 - 3     نساجی مازندران     
دوشنبه 25 شهریور 1398
پرسپولیس - صنعت نفت آبادان    19:45

منبع/ ورزش سه


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*