اخبار عمومی
اعلام وصول 2
298499
تاریخ انتشار: 1398/07/06 22:42
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دزفول گفت: فیلم کوتاه «یک اتفاق کوچک» ساخته‌ سید مرتضی سبزقبا هنرمند دزفولی برای حضور در نخستین جشنواره‌ی بین‌المللی فیلم «Alter do Chão» برزیل نامزد دریافت جایزه شد.

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان ناصر سعادتی‌فرد در گفت‌وگو با تسنیم اظهار داشت:فیلم کوتاه «یک اتفاق کوچک» ساخته‌ سید مرتضی سبزقبا هنرمند دزفولی برای حضور در نخستین جشنواره‌ی بین‌المللی فیلم «Alter do Chão» برزیل نامزد دریافت جایزه شد.
وی افزود: «یک اتفاق کوچک» به زندگی مرد جوانی می‌پردازد که آرزویش این است که او هم روزی در سینما حضور داشته باشد و تصویرش روی پرده‌ی سینما نقش ببندد. این فیلم در هفتمین حضور بین‌المللی خود این بار در بخش مسابقه‌ی جشنواره‌ی بین‌المللی فیلم «Alter do Chão» برزیل به نمایش در آمد و با دیگر فیلم‌های بخش مسابقه از سراسر جهان به رقابت خواهد پرداخت.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دزفول گفت: نخستین دوره‌ی جشنواره‌ی بین‌المللی فیلم «Alter do Chão» با هدف گردهمایی فرهنگی و تولیدات دیداری، شنیداری از سراسر جهان و معرفی فرهنگ و هنر بومی آمازون، 21 تا 27 اکتبر 2019 میلادی مطابق با 29 مهرماه تا 5 آبان‌ماه 1398 هجری خورشیدی در برزیل برگزار می شود.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*