اخبار عمومی
اعلام وصول 2
298513
تاریخ انتشار: 1398/07/08 19:58
طی مراسمی با حضور با حضور فرماندار و جمعی از مقامات محلی آئین تودیع و معارفه شهردار هندیجان در سالن اجتماعی فرمانداری هندیجان برگزارشد.

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان، طی مراسمی با حضور با حضور امام جمعه، فرماندار، اعضای شورای شهر، معاون فرماندار، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه، جانشین فرمانده انتظامی، بخشدارمرکزی، رئیس دفتر نماینده مجلس، و مدیران دستگاهای اجرائی شهرستان آئین تودیع و معارفه شهردار هندیجان در سالن اجتماعی فرمانداری هندیجان برگزارشد.
علی بویری فرماندار هندیجان  در این مراسم اظهارکرد: باتوجه به چندماهی است که شهرداری هندیجان باسرپرستی  درخشان اداره می شد ایشان باسخت کوشی و تلاش انصافا شهرداری هندیجان را مدیریت کردند و مدیریت شهری ستون شهرستان به نحومطلوب در شبانه روز چه در وقت تعطیلات وقت شخصی خود و خانواده ش را در حوزه شهر و شهرداری قرارمی داد.
نماینده عالی دولت درهندیجان افزود: درخشان درهمه اوضاع مثل یک شهردار اقدام می کرد و در جلسات و مصاحبه ها و گلایه های که بنده در خصوص شهرداری داشته بودم ربطی به به شخص آقای درخشان نداشت و از زحمات ایشان تقدیر می گردد
وی درخصوص طاهری نیا شهردارهندیجان گفت: باتوجه به شناخت که ازایشان دارم فردی باتجربه که درجاهای مختلف کارکردند
وی  شهرداربندردیلم بودند و با توجه به رضایت مندی مردم و سابقه که ایشان داشته فردی موفق بوده از تجربه که وی دارند بتوان درحوزه عمران زیباسازی شهر و توسعه و فضاسازی وزیرساخت شهرهندیجان از تجربیات ایشان استفاده شود.
فرماندارهندیجان در پایان از مدیران و دستگاهای اجرائی شهرستان خواست که در کنارشهردار جدید بتواند باتعامل گسترده برای شهر جامعه عمل بپوشانند. همچنین از تلاش روح الله  درخشان سرپرست شهرداری تقدیر بعمل آمد و محمودطاهری نیارا به سمت شهردار جدید معرفی گردید.
خبرنگار/ناصرحکیمی


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*