اخبار عمومی
اعلام وصول 2
298529
تاریخ انتشار: 1398/07/09 10:44
بازپرس سابق دادسرای رسانه و کارکنان دولت بازداشت شد.

عصرجهان-براساس پیگیری‌های انجام شده محرز شد که «بیژن قاسم‌زاده» روز جمعه هفته گذشته با دستور قضایی بازداشت و راهی زندان شده است.
بر اساس این گزارش، بازداشت این بازپرس سابق دادسرای کارکنان دولت در راستای برخورد با فساد در درون قوه قضائیه صورت گرفته است.
سخنگوی قوه قضاییه در این خصوص گفت:کسی ممکن است هزاران اقدام شایسته داشته باشد اما اگر خطایی مرتکب شد و در مظان اتهام قرار گرفت بایستی به اتهام وی رسیدگی شود. این موضوع به اینکه ایشان چه احکامی صادر کرده ربطی ندارد.
وی افزود: در ارتباط با پیگیری برخی عناصری که در داخل قوه قضاییه تحت تعقیب قرار گرفتند دو نفر از قضات یکی شاغل و دیگری بازنشسته تا امروز بازداشت شدند. پرونده در مرحله تحقیقات مقدماتی است و با تکمیل تحقیقات ممکن است افراد دیگری تحت تعقیب قرار بگیرند-م/فارس


بازپرسی که تلگرام را فیلتر کرد، بازداشت شد!
روز جمعه هفته گذشته، بازپرس سابق دادسرای کارکنان دولت با دستور قضایی بازداشت و راهی زندان شد. بازداشت این بازپرس سابق دادسرای کارکنان دولت در راستای برخورد با فساد در درون قوه قضائیه صورت گرفته است.
سایت تابناک این خبر را اینگونه پوشش داد: برخی خبرگزاری‌ها امروز از بازداشت یک بازپرس مشهور در دادسرای فرهنگ و رسانه خبر دادند، هرچند نام او هنوز رسما اعلام نشده، برخی او را صادرکننده یکی از آرای حساس و پرحاشیه یکی دو سال گذشته در بحث فیلترینگ می‌دانند.
در همین حال، یک وکیل دادگستری از بازداشت بازپرس سابق دادسرای فرهنگ‌ و رسانه خبر داد.
علی مجتهدزاده در توییتی با اعلام خبر بازداشت بیژن قاسم زاده، بازپرس دادسرای فرهنگ‌و رسانه نوشته که وی در زندان است.
این وکیل دادگستری در این توییت ،به صدور قرارهای سنگین و دستور فیلتر تلگرام از سوی این بازپرس سابق دادسرای فرهنگ‌ و رسانه اشاره کرده است.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*