اخبار عمومی
اعلام وصول 2
298537
تاریخ انتشار: 1398/07/09 22:43
فرمانده انتظامی شهرستان ماهشهر گفت: بر اثر تیراندازی در آیین تشییع جنازه در شهرک طالقانی ماهشهر یک نفر کشته شد و ۲ نفر زخمی شدند.

عصرجهان-سرهنگ رضا پاپی شامگاه سه شنبه با بیان اینکه این حادثه امروز در شهرک طالقانی و در آیین تشییع جنازه رخ داد افزود: سنت غلط تیراندازی در مجلس عزا یک خانواده را داغ دار کرد.
وی توضیح بیشتری در خصوص این حادثه نداد اما گفت: تحقیق  در خصوص این حادثه از سوی پلیس آگاهی شهرستان ماهشهر آغاز شده است.
تیراندازی با اسلحه شکاری و جنگی در مجالس شادی و عزا در استان خوزستان تاکنون دهها کشته و مصدوم بر جا گذاشته است.
ماهشهر در فاصله ۱۲۰ کیلومتری اهواز مرکز استان خوزستان قرار دارد.

جزئیات درگیری بین افراد مسلح و ماموران نیروی انتظامی در ماهشهر

فرماندار ماهشهر جزئیات درگیری مسلحانه و تیراندازی در جریان یک مراسم عزاداری و کشته شدن یک تن در این حادثه را تشریح کرد.
محسن بیرانوند در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص حادثه تیراندازی روز گذشته در ماهشهر که منجر به مرگ یک نفر و مصدومیت دو تن دیگر شد، اظهار کرد: در پی مرگ فردی در یک حادثه تصادف، روز گذشته مراسم تشییع جنازه این فرد در شهرک طالقانی ماهشهر برگزار شد که در جریان این مراسم، عده‌ای شروع به تیراندازی کردند.
وی افزود: پس از آن، ماموران نیروی انتظامی برای ممانعت از تیراندازی در مراسم، در محل حضور پیدا کردند.
بیرانوند تصریح کرد: ماموران نیروی انتظامی می‌خواستند افرادی که سلاح داشتند و تیراندازی می‌کردند را بازداشت کنند اما بین افرادی که در حال تیراندازی بودند و ماموران نیروی انتظامی درگیری مسلحانه رخ داد.
وی ادامه داد: در پی این تیراندازی‌ها، یک نفر کشته شد و دو نفر زخمی شدند. البته شروع این تیراندازی و درگیری، از سوی افرادی بود که در مراسم در حال تیراندازی بودند.
فرماندار ماهشهر با بیان این‌که تیراندازی در مراسم ممنوع است، عنوان کرد: هنوز مشخص نیست که مرگ این فرد و مصدومیت این دو نفر بر اثر تیراندازی از سوی عوامل نیروی انتظامی بوده یا افراد در حال تیراندازی در مراسم. این موضوع که تیراندازی به این افراد از سوی نیروی انتظامی یا افراد حاضر در مراسم بوده، در دست بررسی است و نتیجه هنوز مشخص نیست.
بیرانوند در خصوص وضعیت مصدومان این حادثه گفت: حال دو مصدوم این حادثه مساعد گزارش شده است.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*