اخبار عمومی
اعلام وصول 2
298570
تاریخ انتشار: 1398/07/13 23:55
استاندار کهگیلویه و بویراحمد تقویت افت ولتاژ و جلوگیری از قطعی مکرر برق این مناطق و جلوگیری از افت فشار برق را از مهمترین مزایای طرح پست و خط برق ۱۳۲ کیلو ولت دژکوه سوق دانست.

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان، در ادامه سفر وزیر نیرو به استان اردکانیان به همراه مسئولان استانی کهگیلویه و بویراحمد پست و خط برق ۱۳۲ کیلو ولت دژکوه سوق و تقویت ولتاژ برق شهرستان لنده را کلنگ زنی کرد.


 استاندار کهگیلویه و بویراحمد  گفت: فاز اول پست ۱۳۲، ۳۳ کیلو ولت دژکوه ۳۰ مگاولت آمپر ظرفیت دارد و در یک سال آینده به بهره برداری خواهد رسید. ارزش سرمایه گذاری این پروژه ۱۵۱ میلیارد ریال خواهد بود.
وی با اشاره به کلنگ زنی فاز اول خط ۱۳۲ کیلو ولت ارجان _ دژکوه، بیان کرد: این خط ۴۰ کیلومتر مدار داشته و به صورت ۲ مداره اجرا خواهد شد. با اجرایی شدن این خط و پست، برق منطقه از ظرفیت و پایداری خوبی برخودار می‌شود.
حسین کلانتری ارزش سرمایه گذاری پروژه خط ۴ را ۳۲۲ میلیارد ریال اعلام کرد.
وی افزود تقویت افت ولتاژ و جلوگیری از قطعی مکرر برق این مناطق و جلوگیری از افت فشار برق را از مهمترین مزایای این طرح دانست.

بیشتر بخوانید:

بازديد وزیر نیرو از پروژه‌ در حال احداث پست برق بهمئی و خط انتقال برق ۱۳۲ كيلوولت شاهد- بهمئی/گزارش تصویری
استاندار در حاشیه بازدید وزیر نیرو ابراز داشت: ارزش سرمايه گذاری طرح پست برق بهمئی و خط انتقال برق ۱۳۲ كيلوولت بهمئی ۶۸۰ ميليارد ريال است و این طرح با پيشرفت فيزيكي ۵۲ درصدی قرار است که بهار سال آينده مورد بهره‌ برداری قرار گیرد.

------------------------------------

افتتاح فاز نخست پست ۱۳۳ کیلو ولتی چرام با حضور وزیر نیرو
حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: فاز نخست پست ۱۳۳ کیلو ولت شهرستان چرام دارای بیش از ۵۰ مگاولت آمپر ظرفیت دارد.وی ارزش سرمایه گذاری فاز نخست این طرح را نیز افزون بر ۱۳۰ میلیارد ریال و میزان سرمایه گذاری و اعتبار مورد نیاز برای فاز دوم آن را نیز حدود ۴۸۰ میلیارد ریال عنوان کرد.

------------------------------------
فاز نخست شبکه جمع آوری فاضلاب سی سخت به بهره‌برداری رسید
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه این آئین اظهار داشت: این طرح شامل ۱۸ کیلومتر شبکه جمع اوری فاضلاب در قطر های ۲۰۰ تا ۴۰۰ میلی متر، ۱.۷ کیلومتر خط انتقال به قطر ۵۰۰ میلی متر و واگذاری یک هزار و ۲۵۴ انشعاب فاضلاب خانگی است.

 ------------------------------------
عِتاب و خَطاب وزیر نیرو به مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد/شاید نمی‌دانید وظایفتان چیست؟/نیازی به گزارش شما نیست

رضا اردکانیان وزیر نیرو در نشست شورای اداری با انتقاد از مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد گفت: شما نیامده‌اید که بگوید چه دارید، بلکه باید از مشکلات و نداشته‌هایتان صحبت کنید و راه‌حل ارائه دهید که این مشکلات چگونه حل می‌شوند.

 


برچسب ها:
لنده ؛ دژکوه سوق ؛ دژکوه ؛ سوق ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*