اخبار عمومی
اعلام وصول 2
298608
تاریخ انتشار: 1398/07/16 10:40
مدیرعامل باشگاه نفت‌مسجدسلیمان با بیان این‌که تارتار مربی بزرگ و حرفه‌ای است، گفت:‌ از او می‌خواهیم به قرارداد یک ساله‌اش پایبند باشد و امروز در محل تمرین تیم در مسجدسلیمان حاضر شود.

عصرجهان-مهران نصیریان‌دوست در خصوص تصمیم  مهدی تارتار بر جدایی از این تیم، اظهار کرد: در آغاز لیگ شرایط سختی از نظر مالی داشتیم ولی هر طور که بود لیگ را آغاز کردیم و تلاش‌مان جذب بازیکنان مدنظر آقای تارتار بود و حدودا 50 روز نیز در تهران اردوی خوب داشتیم. خدا را شکر تاکنون نتایج خوبی در لیگ به دست آورده‌ایم و این مهم با اقدامات صورت گرفته و تلاش کادرفنی و بازیکنان بوده است.


وی با بیان این‌که تارتار مربی بزرگ و حرفه‌ای است، گفت:‌ تارتار با ما قرارداد دارد و از او می‌خواهیم به قرارداد یک ساله‌اش پایبند باشد و امروز در محل تمرین تیم در مسجدسلیمان حاضر شود. تنها دلخوشی مردم مسجدسلیمان همین تیم فوتبال است و از تارتار می‌خواهم با این تصمیم‌اش باعث تضعیف روحیه هواداران پرشور مسجدسلیمانی نشود و احساسات این هواداران را در نظر بگیرد.
مدیرعامل باشگاه نفت‌مسجدسلیمان عنوان کرد:‌ در حال حاضر تمام تیم‌های لیگ برتری با مشکلات مالی مواجه هستند اما خدا را شکر مشکلات ما در حال مرتفع شدن هستند، پس از تارتار که یک مربی حرفه‌ای و مرد روزهای سخت است، انتظار داریم به تمرینات تیم برگردد.
وی خاطرنشان‌کرد: حق‌الزحمه بازیکنان نیز طبق چکی که باشگاه به کادر فنی داده است نیز تا 24 مهرماه پرداخت خواهد شد. مسوولان خوزستانی از جمله استاندار، نماینده مردم مسجدسلیمان و مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با جدیت به دنبال مرتفع کردن مشکلات باشگاه هستند و به زودی نیز مشکلات رفع خواهند شد.
منبع:ایسنا

بیشتر بخوانید:

هیئت مدیره شرکت نفتی تیم نفت مسجدسلیمان به پایان خط رسید/درخواست از استاندار خوزستان جهت تعیین هیئت مدیره ای با شَم اقتصادی

------------------------

درخواست رئیس فدراسیون فوتبال از استاندار خوزستان برای حل مشکلات تیم های نفتی فوتبال استان

------------------------

علت جدایی تارتار؛ مشکلات شخصی یا پیشنهاد وسوسه‌کننده؟
✔علت جدایی مهدی تارتار از تیم فوتبال نفت‌مسجدسلیمان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

------------------------
جلسه فوری خوزستانی‌ها برای بازگرداندن تارتار
✔مسئولان استان خوزستان برای برطرف کردن مشکلات مالی نفت مسجدسلیمان و برگرداندن مهدی تارتار، جلسه برقرار کردند.

------------------------
با انتقاد از وزارت نفت و اعلام امکان مذاکره با تیم‌های جدید
تارتار: دیگر به مسجدسلیمان برنمی‌گردم/ بدقولی کردند
✔سرمربی مستعفی نفت مسجد سلیمان درباره دلایل استعفایش توضیح داد. او به شدت از سیاست‌های اجرایی وزارت نفت و ابلاغیه این وزارتخانه در عدم حمایت از ورزش قهرمانی انتقاد کرد و گفت "اگر باشگاه مشکل مالی نداشت مگر عقلم کم بود که بروم؟".


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*