اخبار عمومی
اعلام وصول 2
298651
تاریخ انتشار: 1398/07/21 00:05
اسدی شهردار ایذه خبر داد: بازدید میدانی بسیار با ارزشی بود که با اعضای شورای شهر داشتیم

به گزارش رحیم آورچه خبرنگار پایگاه خبری عصر جهان، شهردار و ۶ نفر از اعضای شورای اسلامی شهر ایذه جهت بازدید از کارخانه های صنعت مبلمان شهری و نمایشگاه بین المللی خدمات شهری به شهر مشهد و تهران سفر کردند.
اسدی شهردار ایذه در این خصوص گفت: واقعا سفر بسیار ارزشمندی بود که به همراه اعضای شورای شهر داشتیم، در این سفر از به روز ترین تجهیزات ساخت ایران در بحث مبلمان شهری و چند کارخانه بازدید داشتیم که انشالله بتوانیم در آینده بسیار نزدیک از این تجهیزات در موارد مختلف شهر ایذه استفاده کنیم.
اسدی ادامه داد: بعد از زیارت حرم مبارک امام رضا ( ع ) در شهر مشهد از یک پارک که شباهت بسیاری با پارک صخره ای ایذه داشت و از فضای های موجود در پارک برای الگو برداری و استفاده از موارد خاص و ویژه این پارک دیدن کردیم، بازدید از کارخانه های ساخت تجهیزات مبلمان شهری که کاملا ساخت ایران است یکی دیگر از برنامه های ما بود.
اسدی تصریح کرد: یک نمایشگاه بین المللی خدمات شهری در تهران برگزار شد که با حضور در این نمایشگاه و بازدید میدانی از  به روزترین برنامه های خدمات شهری استفاده کردیم و تصمیم گرفته شد چند طرح از این برنامه های گسترده در خدمات شهری ایذه مورد استفاده قرار گیرد.
شهردار ایذه ادامه داد: در این سفر به همراه اعضای شورای شهر جلسات بسیار مهمی با دکتر جهانی نژاد رئیس سازمان شهرداری ها و معاون عمرانی وزیر کشور، دکتر کرک آبادی مدیرکل حوزه پشتیبانی سازمان شهرداری ها و دکتر جاوید شیخ همتبار ارزشمندم در تهران داشتیم که انشالله به زودی دستاورد این جلسات با اخبار خوشی به شهروندان اعلام خواهد شد.
اسدی در پایان گفت: ما پس از برگشت از تهران به همراه اعضای شورای اسلامی شهر ایذه مستقیم به شلمچه سفر کردیم و ضمن بازدید از موکب شهرستان ایذه در مرز شلمچه که همه روزه در حال رسیدگی و پذیرائی از زائران حسینی است، به این موکب کمک کردیم تا خدمات رسانی بیشتری به زائرین داشته باشند و جا دارد تشکر ویژه ای داشته باشم از تمام کسانی که در این موکب با خدمت ویژه خود به زائرین امام حسین (ع ) خدمت رسانی میکنند



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*