اخبار عمومی
اعلام وصول 2
298690
تاریخ انتشار: 1398/07/23 18:40
دفتر هئیت کوهنوردی واقع در استادیوم تختی شهرستان ایذه هر روز به جز ایام تعطیل از ساعت ۱۶ الی ۱۸ در خدمت دوست داران و فعالین رشته محبوب کوهنوردی میباشد

به گزارش رحیم آورچه خبرنگار پایگاه خبری عصر جهان؛ شهرستان ایذه از لحاظ موقعیت جغرافیایی یکی از شهرهای مساعد کشور برای رشته کوهنوردی وصخره نوردی میباشد.

در این راستا سیاوش اقبال رئیس هیئت کوهنوردی ایذه گفت: از زمانی که این سمت به بنده پیشنهاد شد به دنبال تحول در ساختار هیئت بودم، ایذه شرایط مساعدی در بحث برگزاری همایش های کوهپیمایی از لحاظ جغرافیایی دارد.
اقبال ادامه داد: در اولین گام با دعوت از مدیران باشگاه های کوهنوردی شهرستان جهت هم اندیشی و ارائه راهکار و برنامه های کوتاه مدت و بلند مدت بحث شد و بعد از آن با همکاری آقای دادمرز توانستیم دفتر هیئت را تاسیس کنیم و یک افتتاحیه آبرومند برگزار کنیم.
 اقبال تصریح کرد: در مراسم افتتاحیه دفتر که آقایان داودی و دادمرز عضو شورای شهرایذه و رئیس اداره ورزش وجوانان حضور داشتند طی احکامی مرضیه نوذرپور به عنوان نائب رئیس هیئت، حمید شاه ولی به عنوان دبیر هیئت،عبده محمد باقرپور به عنوان مسئول کارگروه سنگ نوردی و طبیعت، مرتضی امامی به عنوان مسئول کار گروه محیط زیست و محمد زدوار به عنوان مسئول کارگروه پزشکی و نجات هیئت انتخاب شدند و انشالله در آینده دیگر کارگروه ها هم فعال خواهند شد.

اقبال در ادامه گفت: نشست های متعددی با دوست داران وفعالین محیط زیست داشتیم و که در پایان این جلسات تصمیم گرفته شد که مسیر کوه نوردی کوه الهک ایذه از تنگ آبزاه تا سرچشمه الهک با حضور کوهنوردان و فعالین محیط زیست پاکسازی شد.
اقبال توضیح داد: یک دوره کلاس آموزشی کارآموزی کوهپیمایی مقدماتی برگزار کردیم جهت ارتقاع سطح کوهنوردی شهرستان ایذه و انشالله به زودی با حضور اساتید نامدار ایران کلاس های مختلف را برگزار میکنیم.
اقبال در ادامه گفت: دفتر هئیت کوهنوردی واقع در استادیوم تختی شهرستان ایذه هر روز به جز ایام تعطیل از ساعت ۱۶ الی ۱۸ در خدمت دوست داران و فعالین رشته محبوب کوهنوردی میباشد، انشالله به مناسبت هفته تربیت و بدنی در تاریخ ۲۶ مهرماه ۹۸ همایش کوهپیمایی را خواهیم داشت و در تاریخ ۲۹ مهرماه ۹۸ مسابقه سنگ نوردی در تنگ آبزا را برگزار میکنیم.
اقبال تصریح کرد: در مدت کوتاه که در خدمت عزیزان بوده ام توانستم با ادارات مختلف از جمله شهرداری و شورای شهر ایذه جلساتی در راستای تعاملات مختلف برگزار کنیم، که جا دارد از تمام مسئولین مربوطه بابت همکاری تقدیر نمایم.

اقبال در پایان گفت: ضمن تقدیر و تشکر از تمام همنوردان ارجمندم تقاضا دارم بنده را در این راه همکاری و همیاری نمایند تا انشالله در کنار هم بتوانیم شهر باستانی ایذه را از لحاظ کوهنوردی و معرفی کوه های اطرافش به جایگاه حقیقی خود برسانیم.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*