اخبار عمومی
اعلام وصول 2
298701
تاریخ انتشار: 1398/07/24 14:28
حسین کلانتری: 10 موکب از این استان در کربلا و نجف مستقر شده و 17 موکب در محورهای استان کهگیلویه و بویراحمد به زائرانی که از افغانستان، پاکستان، ترکیه، آذربایجان در این مسیر تردد می‌کنند، خدمات ارائه می‌دهد.

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان، حسین کلانتری امروز علاوه بر نشست با اعضای ستاد اربعین استان و بررسی آخرین وضعیت و تمهیدات لازم برای رفت و برگشت زائران از مرکز رسانه ای اربعین حسینی نیز باید کرد.


در حاشیه این بازدید اظهار کرد: پارسال 10 هزار زائر از استان کهگیلویه به زیارت اربعین رفتند و در اربعین امسال تاکنون تعداد این زائران به 33 هزار نفر رسیده است.
وی با بیان اینکه ستاد اربعین استان کهگیلویه و بویراحمد متشکل از 13 کمیته در راستای برنامه‌ریزی فعالیت‌های خود را از پایان اربعین سال گذشته آغاز کرده است، افزود: استان کهگیلویه به توسعه پارکینگ اینجا کمک کرد و بیش از 10 دستگاه ماشین‌آلات در این مرز مستقر شد، همچنین مهندسانی برای کمک به این منطقه اعزام کردیم.
استاندار کهگیلویه و بویر احمد ضمن تأکید بر ارائه خدمات به زائران در 31 موکب فعال از این استان، تصریح کرد: 10 موکب از این استان در کربلا و نجف مستقر شده و 17 موکب در محورهای استان کهگیلویه و بویراحمد به زائرانی که از افغانستان، پاکستان، ترکیه، آذربایجان در این مسیر تردد می‌کنند، خدمات ارائه می‌دهد.
کلانتری با اشاره به خدمات دهی به حدود 800 هزار نفر در چهار موکب مستقر در شلمچه، یادآور شد: جوانان، بسیجیان و سازمان‌های مردم نهاد پای کار هستند، همچنین 12 هزار نفر از زائران به وسیله اتوبوس‌های سازمان حمل و نقل استان انتقال داده شده‌اند و 80 دستگاه اتوبوس برای این امر اختصاص داده شد.


استاندار همچنین از مرکز رسانه ای اربعین در پایانه مرزی شلمچه بازدید کرد و گفت: فعالیت این مرکز رسانه ای در آگاهی بخشی همایش بزرگ راهپیمایی اربعین بسیار موثر بوده است که از دست اندرکاران و فعالین این مرکز تقدیر و تشکر می شود.
حسین کلانتری سپس در نشستی با ستاد اربعین استان کهگیلویه و بویراحمد در مرز تاکید کرد: فعالیت های این ستاد برای خدمات دهی ، رفاه و تامین امنیت و آرامش زائران است که جای تقدیر و تشکر دارد.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*