اخبار عمومی
اعلام وصول 2
298709
تاریخ انتشار: 1398/07/25 00:53
کادر فنی فولاد 3 -تیم فوتبال ورزش نویسان خوزستانی 1
در این مسابقه بسیار جذاب و تماشایی که با نتیجه 3 بر 1 به سود تیم سرخ پوش به پایان رسید، بازیکنان سرشناسی همچون جواد نکونام، ایمان مبعلی، علی بداوی، مهدی هاشمی نسب، هوشنگ لوینیان، آرش افشین، محمود حاجی پور، ناصر چالشتری، ایمان برون، میثاق دهقانی، محمود صالحی، علی اسکندری و...در ترکیب فولادمردان حضور داشتند.

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان، چهارشنبه 98/7/24 و راس ساعت 19:30، کادر فنی تیم های فوتبال فولاد و رسانه ورزش خوزستان طی دیداری دوستانه در زمین شماره 1 فولاد با قضاوت منوچهر بیات به مصاف یکدیگر رفتند.

در این مسابقه جذاب و تماشایی که با نتیجه 3 بر 1 به سود تیم سرخ پوش به پایان رسید، بازیکنان سرشناسی همچون جواد نکونام، ایمان مبعلی، علی بداوی، مهدی هاشمی نسب، هوشنگ لوینیان، آرش افشین، محمود حاجی پور، ناصر چالشتری، ایمان برون، میثاق دهقانی، محمود صالحی، علی اسکندری و...در ترکیب فولادمردان حضور داشتند.

در تیم رسانه ورزش نیز بازیکنانی چون یاسین اقبال، محسن بابادی، محمدامین ناصرین، محمدعلی میراب زاده، محمد حریصی، فاضل میناوی زاده، محمد عمیره، هوشنگ نوبخت، سعید شریفی، افشین گودرزی، سهیل احیایی، مهزیار نیک خواه، عزیز عباسی، نوید عسکری نیا، رحیم بهادری با سرمربیگری فرهاد عجمیان خبرنگار باسابقه خوزستانی حضور داشتند.

در این بازی بسیار سعید شریفی دروازبان شایسته و 24 ساله تیم رسانه ورزش که لایق حضور در لیگ برتر ایران است، بارها و بارها شوت های فنی و لالیگایی نکونام و حتی مبعلی را مهار کرد و در مقابل حملات برق آسای آرش افشین نیز چندین واکنش جالب توجه از خود به نمایش گذاشت که تشویق تماشاگران را به همراه داشت.

در این مسابقه خانم پریسا زنگنه منش دبیر سرویس ورزشی خبرگزاری ایسنا و مدیر رسانه ای تیم رسانه ورزش، محسن قبایی مدیر رسانه ای تیم فولاد خوزستان، علی اکبر مهدی پور مدیر آکادمی فولاد و سعید آذری مدیرعامل باشگاه فولاد نیز با حضور خود سبب دلگرمی بازیکنان دو تیم شدند.

این بازی همه آن چیزی که یک مسابقه فوتبال می تواند دارا باشد را به همراه داشت و آنچه سبب جذابیت بیشتر بازی برای تماشاگران پرشور می شد، سانتر ها، تعویض منطقه بازی، پاس های میلیمتری و شوت های بی نظیر جواد نکونام، فرار های آرش افشین و پرواز بلند مهدی هاشمی نسب و ضربه سر وی از روی ارسال بی نقص مبعلی بود که گل آخر تیم میزبان را به همراه داشت و تماشاگر را به یاد داربی استقلال و پرسپولیس می انداخت.

در تمامی طول این رقابت نیز، مصطفی فولادی تصویربردار و تهیه کننده باسابقه صداوسیمای خوزستان این مسابقه را همچون یک مسابقه رسمی پوشش خبری داده که جا دارد از ایشان و مجموعه فولاد نیز نهایت تقدیر و تشکر به عمل آید.

✒ محسن بابادی



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*