اخبار عمومی
اعلام وصول 2
298789
تاریخ انتشار: 1398/08/03 21:24
به من می‌گوید ۹ میلیارد تومان به من بده تا دیگر درباره تو چیزی نگویم، نامه ننویسم و….

عصرجهان-غلامرضا تاجگردون در جمع برخی از مردم گچساران گفت : بنده اگر بخواهم پس فردا وزیر هستم ،بنده اگر بخواهم یک هفته دیگر سفیر هستم.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، نماینده مردم گچساران و باشت از پیشنهاد ۹ میلیاردی فردی برای عدم نگارش مطالب انتقادی علیه خودش افشاگری کرد و گفت: در آینده نزدیک اسم این افراد را برای مردم اطلاع رسانی میکنم.
غلامرضا تاجگردون ادامه داد:عزیزی که به من می‌گوید ۹  میلیارد تومان به من بده تا دیگر درباره تو چیزی نگویم، نامه ننویسم و….گفتم : ۹میلیارد تومن به تو بدهم؟ گفت :آره گفتم : ۹میلیارد تومن به من بده من کاندید نمیشوم.
۴ میلیارد را بین فقرا تقسیم میکنم،۴میلیارد دیگر را برمیدارم و میگردم و سال بعد دوباره میام و از شما ۹ میلیارد دیگه میگیرم.
این چه حرفی است،  مردم را مسخره کرده اند،من به والله قسم میخورم،مگر بالاتر از این قسم هست؟این حرف شوخی نیست،من حتماً اسم اینها را خواهم گفت، اسم تمام کسانیکه نشستند پای میز معامله که با من معامله کنند
من رو منافع مردم هستم ،من با هیچ کس معامله نخواهم کرد،اولینش را میگویم که بشنوید:آقایی که از من ۹ میلیارد تومان پول خواستی، جلسه بعد اسمت را میگویم،و بعد بقیه اسامی را خواهم گفت.
منم منم هم نمیکنم،اینجا پای منافع مردم در میان است،منافع من نیست.
بنده اگر بخواهم پس فردا وزیر هستم ،بنده اگر بخواهم یک هفته دیگر سفیر هستم؛برای اینجا که زجر نکشیدم ، جوانیم را که ندادم ، سلامتیم را که ندادم ، این مردم به پای من زحمت کشیدند ، حرص خوردند،و بعد من بیام و پای معامله بشینم که چی؟
شما مردم عزیز،چند حاجی محترم در این جمع هستند،افردای که در جامعه نفوذ دارند در این جمع هستند،منافع خودتان،آینده خود و فرزندانتان را با هیچ چیز عوض نکنید/تابناک



کانال تلگرام عصر جهان


ناشناس
|
Iran
|
1398/08/03 22:16
  +0

  -0
پاسخ
اگه راست می گویی نامش را ببر مستنداتانش را افشا کن تا این فرد رسوا شود-
علی
|
Iran
|
1398/08/03 22:25
  +0

  -0
پاسخ
آقای "تاج گردون" شفاف سازی کنید

جناب آقای تاجگردون ،با عرض سلام و خسته نباشید

طی روزهای اخیر که حضرتعالی بر تحرکات انتخاباتی خویش شتاب معناداری بخشیده اید ، در یکی از این همایشها اینگونه بیان داشته اید که فردی در ازای اینکه دیگر هیچگونه انتقادی از حضرتعالی ننماید درخواست ۹ میلیاردتومان پول نموده است و برخی از رسانه ها نیز درانعکاس و پوشش این خبر از تیتر (درخواست ۹میلیاردی کاندیدای انتخابات) استفاده نموده است ! و شما نیز واکنشی در خصوص این خبر و تیتر آن نشان ندادید !

حال که این جلسه علی الظاهر در چند روز گذشته برگزار شده و قرار بر این بود که در جلسه بعدی از آن فرد نام ببرید و هم اکنون نیز بیش از ده جلسه انتخاباتی بعد از همایش فوق الذکر برگزار شده است و از ذکر نام آن فرد نیز استنکاف نمودید ، از شما تقاضا دارم که شفاف سازی در این خصوص نمایید ، چراکه دانستن واقعیت حق طبیعی همه مردم می باشد و بر این اعتقادم که مردم اینجا دیگر نامحرم نیستند و این مساله زشت و فاجعه آمیز ، زیبنده نام نیک مردمان شریف این دیار نمی باشد.
بنابراین جهت جلوگیری از سوبرداشت که برخی از رسانه ها نیز به آن دامن زدند و از لفظ ( کاندیدای انتخابات ) نام برده اند که قطعا می تواند سبب وارد آمدن لطمه به حیثیت همه عزیزان گردد و همچنین راستی آزمایی صحت گفتار حضرتعالی که با سند و مدرک نیز قطعا می بایست همراه باشد و این شائبه سواستفاده از احساسات پاک مردم و همچنین تخریب رقبا توسط شما نیز از بین برود.

لذا به نمایندگی از همه از شما تقاضا دارم در این خصوص شفاف سازی لازم را به عمل آورید تا اگر واقعا چنین شخصی وجود خارجی داشته باشد این لکه ننگ را به بهترین نحو ممکن از دامان مردم این شهر پاک نماییم و اگر خدای ناکرده صرفا از باب بازارگرمی در راستای کسب آرای مردم این اتهام را وارد نمودید ، همگی به درگاه خداوند متعال پناه ببریم و تقاضای عافیت و بخشش را طلب نماییم .
مهدی
|
Iran
|
1398/08/03 23:01
  +0

  -0
پاسخ
آقای تاجگردون مردم حواسشان هست
اصولگرا
|
Iran
|
1398/08/04 01:16
  +0

  -0
پاسخ
در خواست جوان گچسارانی از تاجگردون؛

آقای تاجگردون نام اشخاص را با مدرک افشا کنید

متن نامه‌ی اصغر اسلامی به شرح زیر است:
جناب آقای غلامرضا تاجگردون
سلام
پیرو تهمت های حضرتعالی در جمع براداران مومن و انقلابیم باشت
اینجانب تا به امروز نام شمارا در هیچ برگه رایی ننوشته ام و همواره برآن بودم حرف های کذب شما را  بدون از حب وکینه و غرض و در کمال ادب و نزاکت نقد و به نگارش درآورده و برای احاد مردم ثابت کنم که نه تنها از کار خود پشیمان نیستم بلکه براین کار افتخار هم می کنم و ایمان و اطمینان کامل دارم که ایستادن در برابر تبغبض و بی عدالتی و تزویر کار انسان های آزاده است.
نماینده محترم
جنابعالی این روزها که از همه کس و همه جا رانده شده اید و امپراطوری خود را در حال فروپاشی می بینید  برای تحکیم  قدرت خود، مردم را تهدید می کنید و عنوان می کنید اگر به من رای ندهید سرانجام و آخر کارتان به من می افتد و همچنین به منتقدان خود تهمت می زنید که این دور از اخلاق و آموزه های دینی ماست.
در پایان از شما در خواست می کنم نام پیشنهاد دهنده پول(9 میلیارد تومان) را هرچه سریعتر برای عموم مردم افشا کنید.
با تشکر
اصغر اسلامی
ناشناس
|
Iran
|
1398/08/04 09:41
  +0

  -0
پاسخ
تمام اخبار رو به اطلاع مردم برسونید نه به میل خودتان مواردی رو حذف کنید چون که از طایفه ی خودتان هستن خبر نزاع در رامهرمز که قربانی گرفت .مثل خبرهای دیگه ..قتل مرد ۳۵ ساله دربهبهان.
بچکو
|
Iran
|
1398/08/04 10:33
  +0

  -0
پاسخ
برادر تاج تو را خدا این همه از وزیر شدن و سفیر شدن نگو. آمال و ارزوی انسانهای فهیم تبری جستن از این موقعیت هاست.
گله داری
|
Iran
|
1398/08/04 11:47
  +1

  -0
پاسخ
سال انتخابات شد و مظلوم نمایی کاندیداهای مظلوم

ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*