اخبار عمومی
اعلام وصول 2
298798
تاریخ انتشار: 1398/08/05 16:34
در مجلس کنونی یکی از علل ناکارآمدی فراکسیون امید همین لابیگریهای نماینده ما بود زیرا او در معامله با لاریجانی توان و قدرت فراکسیون امید را خرج کرد تا لاریجانی رئیس مجلس بماند و او هم‌رئیس کمیسیون ابقا شود…و…

عصرجهان-اکبر علیزاده فرماندار اسبق گچساران و از فعالان اصولگرایی پیرامون این ادعای غلامرضا تاجگردون در یادداشتی گفته است: ایشان ادعایی کرده اند و افکارعمومی را مشوش نموده است.
خیلی ها را در تصویر ذهنی افراد ،مورد شک و گمان بد قرار داده است.باید آن فرد یا افراد را معرفی کند تا دیگران از این اتهامات در اذهان عمومی مبری شوند.
اگر اسامی آنها را نگوید به مردم ظلم کرده و افکار عمومی را گناه آلود کرده است.
این کار او .علاوه بر تشویش افکار عمومی تهمت و توهین به مردم بوده به همین خاطر باید اسامی را بگوید ،از طرف دیگر این شیوه ناجوانمردی است که دوستان خود را اینگونه افشا کند.
آنها بخاطر رای دادن به نماینده ،حقی قانونی بر گردن نماینده دارند،در عرصه سیاست معامله یک شیوه رایج است .گاهی این معامله شخصی بوده،گاه سوداگرایانه است.گاهی هم عمومی است .
این شیوه رفتاری و لابی گری در عرصه سیاست به وفور دیده میشود و نماینده ما هم در بعد مثبت و هم در بعد منفی لابیگر خوبی است.
مثلا در مجلس کنونی یکی از علل ناکارآمدی فراکسیون امید همین لابیگریهای نماینده ما بود زیرا او در معامله با لاریجانی توان و قدرت فراکسیون امید را خرج کرد تا لاریجانی رئیس مجلس بماند و او هم‌رئیس کمیسیون ابقا شود…و…
منبع: فانوس زاگرس



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*