اخبار عمومی
اعلام وصول 2
298885
تاریخ انتشار: 1398/08/17 22:45
خانواده شهید *زلفعلی جهان* با ارسال پیامی از مردم و مسئولان به جهت حضور در مراسم تشییع، تدفین و ختم مرحوم *شیخ ماندنی جهان* ، برادر این شهید والا مقام، تقدیر و تشکر کردند.

عصرجهان-به دنبال حضور پرشور مردم در برنامه تشییع، تدفین و ختم مرحوم شیخ ماندنی جهان برادر شهید ولامقام زلفعلی جهان، خانواده این شهید سرافراز با ارسال پیامی از آحاد مختلف مردم تقدیر و تشکر نمودند.
متن پیام به این شرح است
بسم الله الرحمن الرحیم
«كُلُّ نَفْسٍ ذائِقَةُ الْمَوْتِ»
ایزد منان را سپاسگزاریم که در غمناک‌ترین روزهای زندگی‌مان ما را از نعمت حضور دوستان و سرورانی مهربان بهره‌مند ساخت که همدردی‌شان التیامی است بر دل‌های داغدیده ما.ابراز همدردی و بذل محبت شما عزیزان با حضور در مراسم و مجالس ترحیم پدر و برادر عزیزمان و ارسال پیام‌های تسلیت موجبات غرور و افتخار ما را فراهم نمود، سزاوار قدردانی و سپاسگزاری است.
 انشاء الله  در مجالس و محافل شادی عزیزان جبران زحمت نمائیم.
بدین وسیله  از حضور معنوی کلیه اقشار مختلف مردم  ؛روحانیت در راس آنها امام جمعه  محترم شهرستان بهمیی ، ادارات، نهادها، نیروهای نظامی و انتظامی بخصوص  پرسنل محترم  سپاه  پاسداران و بنیاد شهید  شهرستان بهمئی و مردم عزیز دیگر شهرهای  واقع در استانهای کهگیلویه و بویراحمد و خوزستان و دیگر نقاط که در مراسم تشییع و تدفین پدر و برادر عزیزمان، مرحوم شیخ ماندنی جهان(برادر شهید والامقام زلفعلی جهان) شرکت کردند  تقدیر وتشکر می گردد.
از طرف خانواده های شهید  جهان و دیگر بستگان و شیوخ بابا احمد (ع)



کانال تلگرام عصر جهان


Mehran.moghtadri
|
Iran
|
1398/08/18 10:09
  +0

  -0
پاسخ
روحش شاد و یادش تاابد گرامی باد.🖤🖤🖤

ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*