اخبار عمومی
اعلام وصول 2
298888
تاریخ انتشار: 1398/08/17 23:22
نوزدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب کهگیلویه و بویراحمد با حضور مدیرعامل موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران و مسئولان ارشد استانی افتتاح می شود.

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان، سیصد و نود و پنجمین نمایشگاه کتاب استانی و نوزدهمین نمایشگاه کتاب کهگیلویه و بویراحمد با حضور بیش از ۲۰۰ ناشر از سراسر کشور با عرضه 65 هزار و 579 عنوان کتاب با 120 غرفه در مصلی بزرگ امام خمینی (رحمه الله علیه) شهر یاسوج برپا می‌ شود.
برای این نمایشگاه مبلغ 350 میلیون تومان بن یارانه‌ ای خرید کتاب در نظر گرفته‌ شده که از طریق شعبه بانک عامل مستقر در نمایشگاه بین بازدیدکنندگان توزیع خواهد شد.
نوزدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب کهگیلویه و بویراحمد، دومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها و سومین نمایشگاه رسانه های دیجیتال استان ۱۸ آبان ماه جاری ساعت ۱۰ صبح با حضور «قادر آشنا»، مدیرعامل موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران، مسئولان ملی و استانی در مصلی امام خمینی (رحمه الله علیه) یاسوج افتتاح می شود.
نوزدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب استان کهگیلویه و بویراحمد، دومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها و همچنین سومین نمایشگاه رسانه های دیجیتال از ۱۸ لغایت ۲۳ آبان همه روزه صبح ها از ساعت ۹ تا ۱۲ و عصرها از ساعت ۱۵ لغایت ۲۰ پذیرای علاقه مندان به فرهنگ کتاب و کتابخوانی است.

 



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*