اخبار عمومی
اعلام وصول 2
298894
تاریخ انتشار: 1398/08/18 22:33
تذکرات جدی مسئولین امنیتی وقضایی در جلسه شورای اداری شهرستان ایذه؛
رئیس دادگستری شهرستان ایذه: ما باید کنار نماینده باشیم و همه در کنار هم کار کنیم اما نرویم در منطقه محروم کاری انجام دهیم و بگوییم نماینده گفته است، این میشود تبلیغات و جرم محسوب میشود و با فرد متخلف برخورد قضایی میشود.

به گزارش رحیم آورچه پایگاه خبری عصر جهان؛ در جلسه شورای اداری که با حضور مسئولین و مدیران محلی برگزار شد مسئولین امنیتی و قضایی در مورد مسائل انتخابات هشدار دادند.


مهدیان رئیس اداره اطلاعات گفت: مسئولیت این نیست که مدیر پشت میز بنشیند تا اتفاقی بیوفتد، مسئول باید تلاش خود را چند برابر کند، مشکلات مردم را به گوش مدیران کل برساند. متاسفانه عده ای از مدیران ما تخلفاتی داشتند و کم کاری کردند که با آنان برخورد شد و عده ای دیگر هم به زودی برخورد میشود.
مهدیان ادامه داد: متاسفانه بعضی از مدیران خیلی زود وارد انتخابات شدند و برای کاندیدهای خودشان فعالیت میکنند، هر لحظه به ما گزارش میرسد که جلساتی گرفته میشود و مردم را نسبت به انتخابات دلسرد میکنند، از نظر من کسی که مردم را دلسر میکند ضد انقلاب است.
مهدیان در پایان گفت :برای کسب هر صندلی در نظام مقدس ۶۰ شهید خون خود را اهدا کرده اند، اینکه مسئولی میگوید پول نداریم درست نیست و باید تلاش کند واعتبار بگیرد، اگر مدیری میداند نمیتواند کاری بکند استعفا دهد تا شخصی دیگر بیاید و به مردم خدمت کند.
مزرعه رئیس دادگستری شهرستان ایذه: از سال ۸۲ که ایذه کشته داد در بحث انتخابات دیگر شهر خط قرمز انتخابات نام گرفت، ما دوره گذشته را با تدبیر دوستان شورای تامین به سختی پشت سر گذاشتیم اما بحث شائبه مهندسی شدن انتخابات در ایذه فضای مجازی را در بر گرفته است و ما باید این بحث را از بین ببریم، اگر این اتفاق نیوفتد مطمئن باشید فاجعه خواهیم داشت.
مزرعه ادامه داد: ما باید کنار نماینده باشیم و همه در کنار هم کار کنیم اما نرویم در منطقه محروم کاری انجام دهیم و بگوییم نماینده گفته است، این میشود تبلیغات و جرم محسوب میشود و با فرد متخلف برخورد قضایی میشود.
شمولی دادستان شهرستان ایذه: دستورالعملی داریم تحت عنوان حقوق عامه که جزو وظایف تک تک ما مسئولین است، متاسفانه بسیاری از قوانین اساسی توسط مسئولین نادیده گرفته و در ایذه اجرا نمیشود.
شمولی دادمه داد: برخورد نامناسب بعضی از مدیران با ارباب رجوع بررسی میشود، در مورد مسائل محیط زیست،میراث فرهنگی،استخدامی های غیر قانونی، کوه و زمین خواری و... برخورد قضایی شدید میکنیم.
شمولی در پایان گفت: تخریب چهره کاندیدها توسط یکدیگر، وعده های دروغ به مردم، تخریب چهره نظام با کم کاری، کاهش اعتماد مردم نسبت به نظام و سیاه نمایی بعضی از کاندید ها جرم محسوب میشود و برخورد قضایی صورت میگیرد



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*