اخبار عمومی
اعلام وصول 2
298895
تاریخ انتشار: 1398/08/18 22:38
فرماندار ایذه در جلسه شورای اداری عنوان کرد:
من در دوران فرمانداری خود هیچوقت با هیچ کاندید و نماینده ای ننشستم و هیچوقت هم عزت و آبروی خود را با هیچ چیزی معاوضه نمیکنم، از شما مسیولین هم انتظار دارم دستگاه و سازمان خود را زیر سوال نبرید و کاری نکنید که در فضای مجازی نوشته شود انتخابات مهندسی شده است.

به گزارش رحیم آورچه پایگاه خبری عصر جهان؛ اولین جلسه شورای اداری شهرستان با مدیریت لامی زاده فرماندار جدید ایذه در سالن فرمانداری شهرستان ایذه برگزار شد.
لامی زاده فرماندار ایذه در این جلسه گفت: معلوم نیست ما چقدر در سمت مدیریت بمانیم ۶ ماه یا ۲ سال، هدف همه ما باید خدمت به مردم باشد، مردم ولی نعمت ما هستند.
لامی زاده ادامه داد: مسئولین ادارات بررسی کنند که تا پایان سال میتوانند چه کارهایی انجام دهند و لیست کارهایشان را به ما ارائه دهند، ماهم طبق اولویت بندی از مسئولین میخواهیم تا کارها را انجام دهند.
اگر اصحاب رسانه به ما کمک نکنند ما هر میزان کار هم که انجام دهیم نمود پیدا نمیکند، خبرنگاران محترم کارهای خوب و بد را کنارهم ببینند و اگر مدیری کار مثبتی هم انجام داد اورا مورد تشویق قرار دهید.
قرار است کار کنیم و دست در دست هم بگذاریم و به آبادانی منطقه خودمان کمک کنیم، من در دوران فرمانداری خود هیچوقت با هیچ کاندید و نماینده ای ننشستم و هیچوقت هم عزت و آبروی خود را با هیچ چیزی معاوضه نمیکنم، از شما مسیولین هم انتظار دارم دستگاه و سازمان خود را زیر سوال نبرید و کاری نکنید که در فضای مجازی نوشته شود انتخابات مهندسی شده است.
آقایان مسئول به معاونین خود بها بدهید دست آنان را بگیرید و کمک کنید که یکی مثل خودتان تربیت کنید، هر  مدیری یکی مثل خودش تربیت کند من این قول را می دهم آن مدیرها را با رایزنی در سطح استان ارتقا دهیم.

 



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*