اخبار عمومی
اعلام وصول 2
298959
تاریخ انتشار: 1398/08/27 17:50
پیشکسوت فوتبال ایران گفت: بیم این را داشتیم که کار صعودمان از گروه مقدماتی انتخابی جام جهانی به اما و اگر کشیده شود که متاسفانه این اتفاق افتاد.

شکست تیم ملی ایران مقابل عراق پس از باخت به بحرین تیم ملی را رسما وارد بحران کرد تا حالا حتی صعود از مرحله مقدماتی جام جهانی در «گرو»ی اما و اگر باشد. در خصوص وضعیت تیم ملی مهدی پاشازاده در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: از مدتها پیش این واهمه را داشتیم که در صعود به جام جهانی کارمان به اما و اگر بکشد که خیلی زود این اتفاق افتاد.
وی افزود: همان موقع که کمتر کسی فکرش را می کرد که شاید حتی صعود از مرحله مقدماتی برای ما سخت باشد، خیلی از کارشناسان و منتقدان هشدارهای لازم را در این خصوص دادند که این هشدارها بدبینی تلقی شد و گوش شنوایی وجود نداشت.
ملی پوش سابق کشورمان بیان داشت: هرچقدر هم که مشکلات داخلی و بین المللی و اقتصادی داشته باشیم، اردوی تیم ملی برای بازی با عراق را که می‌شد قدری زودتر تشکیل دهیم. این که دیگر کاری به مشکلات داخلی و بین المللی نداشت.
پاشازاده تصریح کرد: ضمن این که در طول نود دقیقه بازی با عراق مشکلات فنی و استراتژیک داشتیم که خودش را در زمین نشان داد و باعث شد در نهایت این نتیجه رقم بخورد.
کارشناس فوتبال ایران بیان داشت: با اتفاقاتی که افتاده کاری جز این که بنشینیم دعا کنیم اتفاقات و حوادث دست به دست هم دهد تا بتوانیم از این گروه صعود کنیم، از دست ما بر نمی‌آید/مهر



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*