اخبار عمومی
اعلام وصول 2
299051
تاریخ انتشار: 1398/09/12 13:56
آیا نو ورودان به این دانشگاه ، تنها وتنها شایسته دریافت یک شاخه گل مصنوعی قرمز رنگ نبوده و نیستند؟

عصرجهان؛سید غفار فتحی-

جناب دهقان

ریاست محترم دانشگاه پیام نور شهرستان لنده
آن گونه که مطلع هستید فرصت بزرگ برای بذر بالندگی در خاکِ رشدی هر انسانی ، بیش تر با دوران دانشجویی و در محیط دانشگاه دست یافتنی است زیرا آگاهی دانشجو در خلا شکل نمی گیرد ، از ارزش های انسانی که درمتون دینی به آن اشاره شده وفای به عهد است ، همان چیزی که کوفیان آن را نداشتند تا فاجعه ای به بزرگی عاشورا به پاشد، بیش از دوسال و اندی از مدیریت شما می گذرد ، بارها و بارها قول برگزاری جشن دانشجویان نو ورود را داده اید و مدام در حال پاس کاری با خودتان ازاین سال به سال دیگر هستید ، آیا نو ورودان به این دانشگاه ، تنها وتنها شایسته دریافت یک شاخه گل مصنوعی قرمز رنگ نبوده و نیستند؟

۱-جای دوری نمی روم بعنوان نمونه ، چگونه در فاصله ۳۵ کیلومتری ما و در دانشگاه پیام نور دهدشت همین امسال این مراسم نو ورودان به دانشگاه برگزار می شود، ولی در دانشگاه لنده ضرب شست شما در ترافیک سبک مدیریتی ، منجر به بدقولی فراگیر می شود؟

۲-آیا شما نباید بعنوان ریاست این دانشگاه با دانشجویان جدید الورود در مراسمی که باید برگزار می شد، از گذر بر پیشینه دانشگاه پیام نور، معرفی آموزش نیمه حضوری، اهداف آموزش باز، مدل بومی طراحی برنامه راهبردی دانشگاه، بیانیه ماموریت و چشم انداز، خلاصه ای از اقدامات انجام شده و اقدامات برنامه ریزی شده در آینده، معرفی دانشگاه با ذکر تعداد رشته ، تعداد عضو علمی، تعداد کارکنان و دانشجویان و ….. ، سخن به عمل می آوردید؟

۳-آیا این تبیین را برای دانشجویان جدید الورود ، مبنی براین که قوانین و شیوه تحصیل ، افق نگاه ، آگاهی و میزان مطالعه باید از فضای دبیرستان متفاوت باشد را بوجود آوردید؟

۴- درخصوص مراسم سمبولیک و توام با شادی فارغ التحصیلی دانشجویان ، که پایان یک مرحله و نوید بخش مرحله جدیدی از زندگی دانشجو هست چرا در طی این چند سال هیچ اقدامی نکردید ؟ آیا دانشجویان حق نداشتند در این مراسم یکی از بهترین روزهای عمر خود را ثبت خاطره کنند؟ چرا به همه مردم شهرستان نشان نمی دهید ، مالیاتی که بعنوان بودجه به دانشگاه ها داده می شود بیهوده صرف نمی شود؟ و اگر دانشگاه مشکل مالی دارد پس چرا هم مراسم نو ورودان وهم فارغ التحصیلان را بصورت یکپارچه و ترکیبی برگزار نمی کنید؟

۵-در خصوص ساختمان نیمه کاره دانشگاه ، در ابتدای ورودتان برای قبول این مسئولیت اشاره داشتید که هدفم از پذیرش این جایگاه تنها و تنها تکمیل این ساختمان هست اما آیا یک آجر بر آجر گذاشتید؟ چند درصد به ادامه روند این پروژه سرعت داده اید ، آیا نمره شما نمره قابل قبولی است؟
چرا شما تاکنون در طی این چند سال به خواست ومطالبه منطقی دانشجویان ، که دعوت از مدیرکل پیام نور استان دکتر سجادی خواه در سطح شهرستان هست جامعه عمل نمی پوشانید؟
چند بار ایشان را بصورت کتبی و شفاهی دعوت و اصرار کردید که در بین دانشجویان و مشکلات آن ها قرار بگیرد تا درد و دل هایشان شنیده شود؟
اگر به دعوتتان بارها وبارها جواب منفی داده یا بدهد پس آیا شاهد اقتدار واعتباری از سوی دانشگاه پیام نور لنده و شخص شما هستیم؟

ومن الله التوفیق سید غفار فتحی



کانال تلگرام عصر جهان


علی
|
Iran
|
1399/01/12 20:52
  +1

  -3
پاسخ
جناب فتحی شما عقده ای هستید

ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*