اخبار عمومی
اعلام وصول 2
299159
تاریخ انتشار: 1398/09/22 00:51
نوبت های ۳ تا ۶ ماه برای انجام سونوگرافی در ایذه،تقاضاداریم دادستان به عنوان مدعی العموم به این ماجرا ورود کنند

به گزارش رحیم آورچه خبرنگار پایگاه خبری عصر جهان؛ شهروندان شهرستان ایذه از دیرباز تاکنون همیشه با مشکلات پزشکی مواجه هستند، یکی از این مشکلات کمبود سونوگرافی در شهرستان است که متاسفانه بیش از یک سال در بی تدبیری مسئولین مردم این شهرستان را سردرگم کرده است.
ایذه تنها یک سونوگرافی دارد، البته سونوگرافی قدیمی بیمارستان شهدا هم موجود است ولی این سونوگرافی که ساخت کشور چین بوده ؛ بسیار قدیمی و مستهلک است و با توجه به شرایط حاد بیمارستان به وضعیت بیماران بستری آنجا هم نمیتواند برسد و بعضی از بیماران بصورت اورژانسی به بیرون از بیمارستان فرستاده میشوند.
حالا ۲۵۰ هزار نفر جمعیت ایذه و اطراف آن چشم انتظار مسئولین برای رفع این مشکل اساسی است که امیدواریم مسئولین ذیربط دست از بی تدبیری بردارند و این مشکل را برای همیشه حل نمایند، تا دیگر شاهد نوبت های ۳ تا ۶ ماه برای سونوگرافی نباشیم.
 پ.ن: بنا به شنیده ها مشکلاتی وجود دارد که نمیگذارد در این بخش سرمایه گزاری شود و حتی احتمال وجود مافیای سونوگرافی در ایذه باعث فرار پزشکان و سرمایه گزاران در این بخش میشود که به زودی آمار دقیقی از این ماجرا به اطلاع مردم میرسد، از دادستان محترم شهرستان ایذه به عنوان مدعی العموم تقاضا داریم به این ماجرا ورود کنند.
این حق برای پاسخگویی مسئولین مربوطه محفوظ میباشد.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*