اخبار عمومی
اعلام وصول 2
299267
تاریخ انتشار: 1398/10/07 23:39
تاجگردون خطاب به سایر کاندیداها فرمودند اگر ساکت نشوید چیزهای میدانم که اگر بگویم و به گوش شورای نگهبان برسد اسمتان بالای صندوق نخواهد رفت!! هرچند امروز ششم دی ماه آقای حسینی صراحتاً پاسخ دادند که «اگر مردی بگو!»، ولی باید مردم بدانند این فرمایش نماینده به تعبیر خودمانی یعنی این که باهم بخوریم و چیزی نگوییم و بیخیال مردم!

عصرجهان-غلامرضا تاجگردون نماینده فعلی گچساران و باشت در همایشی که در شهر بوستان باشت برگزار شد، بیان کرد: مدارکی از سید قدرت الله حسینی بحرینی در اختیار دارم که اگر آن را به شورای نگهبان بدهم، اسم سید قدرت حسینی را بالای صندوق رأی هم قرار نمی‌گیرد. غلامرضا پاکدل با نگارش مطلب زیر به این سخن تاجگردون واکنش نشان داد و نوشت: «به فکر معامله گری و ریاکاری نباشید و مردم را محرم بدانید و نگذارید مضحکه و دروغ بزرگِ دوم در اذهان ثبت شود.
 آنچه مردم از حاکمانشان انتظار دارند صداقت و شفافیت است. حتی وقتی مشکلات و کمبودها به هر دلیلی دامان ممالک را می‌گیرد مردم چنانچه به یقین برسند که در تخصیص همان امکانات و فرصتهای کم و محدود عدالت نسبی رعایت می‌شود براحتی شرایط را پذیرفته و با حاکمانشان همراه می‌شوند ولی اگر حاکمانشان با آنها روراست نبوده و با رانت و فساد ناشی از قدرت در شرایط دیگری بسری برند ولی وانمود کنند که همدرد و همسان آنها هستند، بشدت از آنها روی گردان می‌شوند. مردم این انتظار را از نمایندگان مجلس بیشتر از سایر بخشهای حاکمیت دارند چون آنها را وکلای خود می‌دانند.
این مقدمه عرض شد تا اشاره‌ای داشته باشم به فضای این روزهای حوزه گچساران و باشت که تا حدودی ملتهب بوده و برخی از آقایان کاندیدا ادبیات تندی را علیه یکدیگر بکار می‌گیرند که برخی رسانه‌ها و صاحبان قلم به آن پرداخته‌اند ولی در این میان جمله‌ای را نماینده فعلی فرموده‌اند که زنگ خطری بوده و به نوعی نادیده گرفتن حق و حقوق مردم و فقط تمرکز روی منافع کاندیداها و سرپوش گذاشتن روی سواستفاده ها و رانتهاست. ایشان در پنجم دی ماه خطاب به سایر کاندیداها فرمودند اگر ساکت نشوید چیزهای میدانم که اگر بگویم و به گوش شورای نگهبان برسد اسمتان بالای صندوق نخواهد رفت!! هرچند امروز ششم دی ماه آقای حسینی صراحتاً پاسخ دادند که «اگر مردی بگو!»، ولی باید مردم بدانند این فرمایش نماینده به تعبیر خودمانی یعنی این که باهم بخوریم و چیزی نگوییم و بیخیال مردم! به تعبیر دیگر این یعنی معامله بر روی بیت المال و حقوق مردم حتی در این شرایط رقابت انتخاباتی، این یعنی ریاکاری چون در عین اینکه به ظاهر داد می‌زنند حسابمان پاک است و حضورمان در این رقابت برای خدمت به مردم است ولی واقعیت چیز دیگریست، این یعنی مردم نامحرمند فقط رایشان را بگیریم و خودمان با هم کنار بیاییم.
 هر چند این قبیل شعارها از سوی ایشان مسبوق به سابقه است، مثلاً اخیراً هم فرموده بودند یک نفر از من نه میلیارد مطالبه کرد که نقد ننویسد که در جلسه بعدی به مردم معرفی می‌کنم ولی بعد از دهها جلسه هنوز معرفی نکرده‌اند که به یک مضحکه و دروغ بزرگ از آن یاد می‌شود.
 پس با توجه به فرمایش آقای حسینی لااقل در این مورد معامله گری و ریاکاری را کنار بگذارند و مردم را نامحرم نپندارند و به صراحت مواردی را که می‌دانند بفرمایند تا این ادعایتان بعنوان مضحکه و دروغ بزرگ دوم در اذهان مردم ثبت نشود.»



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*