اخبار عمومی
اعلام وصول 2
299282
تاریخ انتشار: 1398/10/10 00:44
آنتونیو محمد، سرمربی آرژانتینی تیم مونتری قول خود به فرزندش را عملی کرد.

عصرجهان-دیشب فوتبال مکزیک شاهد رقم خوردن صحنه هایی احساسی و دراماتیک بود و سرمربی تیم مونتری بعد از قهرمانی تیمش روی نیمکت نشسته و اشک ریخت؛ دلیل این اشک ها قولی بود که در گذشته به فرزندش داده بود تا مونتری، تیم مورد علاقه او را به مقام قهرمانی برساند، اما پسر آنتونیو محمد در سال 2006 و در جریان یک تصادف در آلمان فوت کرده و نتوانست چنین صحنه هایی را از نزدیک تماشا کند.


مونتری با غلبه بر کلاب آمه ریکا موفق شد این فصل را به عنوان قهرمان مکزیک و البته قهرمان لیگ قهرمانان کونکاکاف به پایان برساند. مکزیک از دیرباز مقصدی برای بازیکنان آمریکایی جنوبی بوده است که برزیلی ها در دهه 70 و 80 به آنجا مهاجرت کرده اند تا حقوقی بالاتر نسبت به آنچه در خانه دریافت می کنند، در مکزیک بگیرند.
شش بازیکن از 22 بازیکنی لیست مونتری آرژانتینی هستند و 19 تیم از لیگ مکزیک حداقل یک بازیکن اهل آرژانتین را در اختیار دارد. علاوه بر این، سرمربی تیم ملی مکزیک جراردو مارتینو نیز آرژانتینی است. آنتونیو محمد 49 ساله در دوران ورزشی خود مدتی برای فیورنتینا نیز بازی کرد، اما روزهای موفقی در سری آ نداشت و حالا در مکزیک فعالیت می کند.
او در گذشته به فرزند خود قول داده روزی مونتری را به مقام قهرمانی برساند و حالا این اتفاق رخ داده است. اشک های آنتونیو محمد برای عملی کردن قولش به فرزندی که حالا فوت کرده، ماندگارترین صحنه قهرمانی مونتری بود. مونتری چندی قبل در رقابت های جام باشگاه های جهان نیز عملکرد خوبی ارائه داده و به مقام سوم دست یافته بود.

 

منبع:ورزش سه



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*