اخبار عمومی
اعلام وصول 2
299374
تاریخ انتشار: 1398/10/23 18:03
غلامرضا تاجگردون و عبدالحمید خدری نمایندگان مرذم در مجلس که با اعلام نتایج بررسی صلاحیت داوطلبان در هیات های نظارت صلاحیتشان تایید نشدند خطاب به مردم حوزه های انتخابیه خود پیام های را در فضای مجازی منتشر نمودند

غلامرضا تاجگردون نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی و داوطلب یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و عبدالحمید خدری نماینده فعلی مردم شهرهای بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی  و داوطلب همین حوزه در انتخابات یازدهمین دورهمجلس شورای اسلامی که با اعلام نتایج بررسی صلاحیت داوطلبان در هیات های نظارت صلاحیتشان تایید نشد خطاب به مردم حوزه های انتخابیه خود پیام های را در فضای مجازی منتشر نمودند:

 متن پیام غلامرضا تاجگردون به شرح زیر است:



بسمه‌تعالی

مردم شریف شهرستان‌های گچساران و باشت

تماس‌ها و پیام‌های متعدد و دلسوزانه‌ای از طرف شما عزیزان برای این‌جانب آمده است.امکان پاسخگویی به همه شما عزیزان نیست. این مرحله از بررسی صلاحیت‌ها یکی از مراحل قانونی است و قاعدتاً می‌بایستی این فرایند طی شود.ضمن تشکر فراوان از این‌همه مهر و محبت شما خونسردی خودتان را حفظ کنید و بدانید دست خدا بالاتر از همه دست‌هاست و نمی‌گذارد حقی ضایع شود.
فرزند شما غلامرضا تاجگردون شامگاه یکشنبه ۲۲/۱۰/۹۸

متن پیام عبدالحمید خدری به شرح زیر است:
بسمه‌تعالی

مردم شریف شهرستان‌های بوشهر،گناوه،دیلم،خارک، ریگ،چغادک،عالیشهر و بندر امام حسن

تماس‌ها و پیام‌های متعدد و دلسوزانه‌ای از طرف شما عزیزان برای این‌جانب آمده است امکان پاسخگویی به همه شما عزیزان مقدور نیست.در این مرحله از بررسی صلاحیتها طی شدن فرایند قانونی است و قاعدتا می بایست این مرحله طی شود. ابراز لطف و محبت شما نسبت به فرزند خود عزم اینجانب در خدمت به شما را راسخ تر نموده است. از همه شما تقاضامندم،صبر و سعه صدر را سرلوحه کار خود قرار دهید و بدانید که یدالله فوق ایدیهم،دست خدا بالای همه دستهاست و قطعا نمی گذارد حقی از کسی ضایع شود از اینکه زبان گویای شما بودم به خود می بالم.

فرزند شما عبدالحمید خدری شامگاه یکشنبه


نکته قابل توجه این پیام ها متن مشترکی است که هر دو داوطلب خطاب به مردم حوزه های انتخابه  خود نوشته اند.

منبع/راک نیوز
 



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*