اخبار عمومی
اعلام وصول 2
299444
تاریخ انتشار: 1398/10/30 01:41
یک روزنامه کویتی از انتقال نظامیان مجروح شده آمریکایی در نتیجه حمله موشکی سپاه به بیمارستانی در جنوب این ‌کشور خبر داد.

به گزارش اسپوتنیک، روزنامه کویتی "القبس" در گزارشی نوشت که شانزده نظامی آمریکا که در حمله موشکی سپاه به پایگاه عین الاسد عراق، مجروح شده‌اند، چند روز پیش برای درمان به یکی از بیمارستان‌های نظامی منطقه "عریفجان" در جنوب کویت منتقل شده‌اند.

این روزنامه می‌نویسد: مجروحان با حفاظتی شدید، با یک هواپیمای نظامی مجهز، از عراق به پایگاه هوایی احمد الجابر منتقل شدند. آنها در بیمارستان نظامی مخصوص نیروهای آمریکایی در اردوگاه عریفجان تحت عمل جراحی فوری قرار گرفتند.
القبس در ادامه می‌نویسد: در پی حمله ایران افراد دیگری هم مجروح شده‌اند اما آنها در حال حاضر به علت اینکه جراحتشان سطحی است  در خاک عراق تحت درمان هستند.
در ادامه تنش ها میان ایالات متحدۀ آمریکا و جمهوری اسلامی ایران، آمریکا در بامداد سوم ژانویه سردار قاسم سلیمانی، فرماندۀ نیروهای قدس سپاه پاسداران ایران را به همراه ابومهدی‌ المهندس معاون سازمان حشد الشعبی عراق در نزدیکی فرودگاه بغداد هدف قرار داده و ترور کرد. ایران نیز در پاسخ به این اقدام آمریکا، بامداد هشتم ژانویه در عملیاتی با نام "شهید سلیمانی" برای انتقام گیری از ترور فرمانده نیروهای قدس سپاه ایران، به دو پایگاه نظامی آمریکایی در عراق حملات موشکی انجام داد.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*