اخبار عمومی
اعلام وصول 2
299452
تاریخ انتشار: 1398/10/30 21:45
در اقدامی خلاقانه؛
در اقدامی خلاقانه؛ ائتلاف جوانان خوزستان آغاز به کار کرد

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان، ائتلاف جوانان خوزستان با شعار "جوان ایرانی، تفکر انقلابی" طی نشستی با حضور جوانانی از سراسر استان رسما شروع به کار کرد.


بنا به همین گزارش دبیرکل ائتلاف جوانان خوزستان در این نشست ضمن ارائه چشم انداز و بیان اهداف بلندمدت، میان مدت و کوتاه مدت تعیین شده اعلام کرد: گفتمان حاکم بر اندیشه این جمعیت، بیانیه گام دوم انقلاب است که در 22 بهمن ماه 1397 توسط رهبر معظم انقلاب خطاب به تمامی ملت ایران بویژه "جوانان" تدوین و ابلاغ شد.
وهاب چندکاری افزود: ورود به دهه پنجم انقلاب نیازمند حضور جدی جوانان در عرصه های کلان جامعه است و این حضور باید علیرغم بهره گیری از تجارب بزرگان، بصورت مستقل و خودگردان صورت پذیرد.
ائتلاف جوانان خوزستان، جوانانی از سراسر استان را در خود جای داده است که در حوزه های مختلف دارای توانمندیهای علمی و اجرایی بوده و گروهها و جمعیت هایی نیز در زیرمجموعه خود دارند.
پی نوشت پایگاه خبری عصرجهان:
انتظار می رود ائتلاف جوانان خوزستان با رصد فعالیت های انتخابات مجلس در سطح استان ضمن اعلام شاخص های، کاندیدای واجد شرایط این شاخص ها را به مردم معرفی نمایند تا مردم پس از سنجش و ارزیابی نمایندگان شایسته ای را روانه بهارستان کنند



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*