اخبار عمومی
اعلام وصول 2
299465
تاریخ انتشار: 1398/11/02 12:09
.

بخشداری های شهرستان بهمئی در نظر دارند تعدادی از خودروهای مازاد دهیاری های این شهرستان را به صورت مزایده عمومی به فروش برساند.

متن آگهی مزایده به شرح ذیل می باشد:

به اطلاع عمومی می رساند ، دهیاری های  شهرستان بهمئی در نظر دارند ماشین آلات خود را به شرح ذیل بر اساس قیمت پایه کارشناسی از طریق مزایده عمومی به فروش برسانند. از متقاضیان محترم تقاضا می شود ضمن بازدید و رعایت دقیق شرایط ذیل ، پیشنهادات خود را از مورخه1398/11/1 تا 98/11/5 به بخشداری مرکزی تحویل و در صورت ضرورت با شماره 09163738946آقای علی پور مسئول امور مالی دهیاری ها تماس حاصل فرمایید.

موارد مزایده:

1-یک دستگاه تراکتور متعلق به دهیاری روستای گچ بلند - مدل و شرکت سازنده دستگاه:  85 sAmEایتالیا - قیمت پایه: چهل میلیون تومان

2-یک دستگاه وانت زامیاد زباله کش مدل 84 متعلق به دهیاری روستای آب الوان -قیمت پایه:27 میلیون تومان

3-یک دستگاه کامیون کمپرسی آمیکو مدل 88 متعلق به دهیاری شهرک گچ بلند با قیمت پایه 35میلیون تومان

4-یک دستگاه موتورسیکلت مدل 83 متعلق به دهیاری روستای آب الوان به قیمت پایه 200 هزار تومان

تذکرات:

1- به مبالغ پیشنهادی کمتر از مبلغ پایه ترتیب اثر داده نمی شود.

2- روز بازگشایی پاکت های پیشنهادی مزایده  می باشد و پس از بازگشایی پاکتها بالاترین نرخ پیشنهادی به عنوان برنده تعیین می شود،همچنین آخرین مهلت شرکت در مزایده تا پایان روز هفتم بهمن ماه می باشد.

3- شرکت کنندگان باید جهت بازدید ماشین آلات همه روزه به جز ایام تعطیل به محل دهیاری مربوطه مراجعه و پس از واریز به حساب دهیاری های مربوطه نزد بانک پست بانک شعبه بهمئی  نسبت به دریافت مدارک و فرم پیشنهادی مربوطه اقدام نمایند.

4- پیشنهاددهندگان می بایست 5% قیمت کارشناسی را بعنوان سپرده شرکت در مزایده به صورت نقدی طی فیش واریز در وجه حساب دهیاری مربوطه نزد بانک اقدام و اصل فیش را همراه با قیمت پیشنهادی در پاکت لاک و مهر شده را به بخشداری مرکزی تحویل و رسد دریافت نمایید.

5- تامین هزینه های کارشناسی ، درج آگهی و انتقال سند بر عهده برنده مزایده می باشد.

6- برندگان مزایده بایستی حداکثر ظرف مدت یک هفته از اعلام نتیجه مزایده اقدام به پرداخت بهای پیشنهادی خود نمایند و در صورت عدم مراجعه ظرف مدت مقرر دهیاری حق دارد ضمن ضبط سپرده شرکت در مزایده از برندگان بعدی دعوت به عمل آورند.

7- پیشنهادات باید از هر حیث کامل و بدون قید و شرط بوده و هیچ نوع ابهام ، خدشه ، عیب ، نقص و قلم خوردگی نداشته باشد ودر صورت وجود خدشه یا تلفن در اسناد و مدارک مزایده و ارائه پیشنهادات مشروط و مبهم بر خلاف شرایط مزایده و یا نداشتن سپرده کافی و یا بعد از انقضای مدت مقرر در آگهی اقدام شده باشد آن پیشنهادات مردود و ترتیب اثر داده نخواهد شد.

آدرس و تلفن :استان کهگیلویه و بویر احمد- شهرستان بهمئی- بخشداری مرکزی 09163738946

م/آوای ماغر



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*