اخبار عمومی
اعلام وصول 2
299467
تاریخ انتشار: 1398/11/02 23:44
کاروان همدلی مردم خوزستان با سیل زدگان سیستان و بلوچستان پس از زیارت مزار سردار حاج قاسم سلیمانی، کرمان را به مقصد ایرانشهر ترک کرد

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان، اولین کاروان حامل کمک های مردمی خوزستان به هموطنان سیل زده که ظهر سه شنبه اهواز را به مقصد ایرانشهر در استان سیستان و بلوچستان ترک کرده بود ظهر امروز چهارشنبه(دوم بهمن ماه) به کرمان رسید.
بنا به گزارش دریافتی به همین مناسبت و طبق برنامه ی از پیش تعیین شده اعضای کاروان با حضور در گلزار شهدای کرمان و زیارت مزار سردار حاج قاسم سلیمانی نسبت به مقام والای این شهید ادای احترام کردند.
در ادامه کاروان همدلی خوزستان، کرمان را به مقصد ایرانشهر در استان سیستان و بلوچستان ترک نمود.


گزارش دریافتی ما حاکی از آنست که کمک های این کاروان که با حمایت مردم قدرشناس خوزستان از جمله کارکنان صنعت نفت و تعدادی از رزمندگان قدیمی منطقه ی حصیرآباد اهواز،اصناف، گروه جهادی موسسه خیریه نریمان .........گردآوری شد.


اقلام ارسالی شامل؛ آب معدنی، برنج، روغن، پتو، مواد شوینده و بهداشتی، پتو و لوازم گرم کننده، پوشاک و آشپزخانه جهت طبخ غذای گرم می باشد که ظهر سه شنبه از اهواز به مقصد ایرانشهر در استان سیستان و بلوچستان حرکت کرد.


شایان ذکر است که این کاروان همچنان نیازمند کمک های مردم خیراندیش جهت کمک رسانی به مناطق سیل زده می باشد که لیست اقلام مورد نیاز و ایستگاههای جمع آوری متعاقباً اعلام خواهد شد.

 

 



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*