اخبار عمومی
اعلام وصول 2
299477
تاریخ انتشار: 1398/11/02 14:56
با استقرار بنیاد خیریه نورآوران سلامت در لنده، به مردم شهرستان خدمات رایگان دندانپزشکی و چشم پزشکی ارائه می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان، فرماندار شهرستان لنده در بازدید از محل استقرار بنیاد خیریه نو آوران سلامت گفت: بنیاد خیریه نورآوران سلامت از ۲۰ دی ماه در شهرستان لنده مستقر شده اند و تا ۲۵ اسفندماه به بیماران نیازمند خدمات چشم پزشکی و دندانپزشکی ارائه می دهند.


وی افزود: تمامی خدمات دندان‌پزشکی و نیز خدمات چشم‌پزشکی اعم از ویزیت، تحویل دارو، عینک و جراحی، همگی به رایگان انجام خواهد شد.
فرماندار لنده تصریح کرد: استقرار تيم پزشكي نورآوران سلامت در اين شهرستان و سایر مناطق محروم از بهترين جلوه هاي خدمت ايثارگرانه جامعه پزشكي به محرومان خواند و گفت: اين حضور كمك شاياني به مردم محروم بخصوص روستاها کرده است.
وی افزود: این بنیاد از ابتدای استقرار در این شهرستان روزانه به ۷۰ بیمار خدمات چشم پزشکی و به ۳۰ بیمار خدمات دندانپزشکی ارائه می دهد که این حرکت می تواند ترویج فرهنگ جهادی،همدلی و همزبانی مردم و مسئولان باشد.
مهندس خدادوست موسوی ضمن تشکر از حضور خیرخواهانه خیریه نوآوران سلامت در این شهرستان اظهار داشت: بنیاد خیریه نورآوران سلامت از ۱۵ سال پیش در زمینه‌های چشم پزشکی، اُپتومتریست، دندان پزشکی، متخصص اتاق عمل و متخصص بیهوشی به مناطق محروم کشور خدمت رسانی میکند و این مهم تنها با عشق خدمت به محرومان و همنوعان و بدون هیچگونه چشمداشتی انجام میشود که بسی جای تقدیر دارد.
در این بازدید فرماندار و معاون فرماندار لنده، مدیر شبکه بهداشت و درمان لنده، مشاور امور جوانان و امور بانوان و خانواده فرماندار حضور داشتند.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*