اخبار عمومی
اعلام وصول 2
299675
تاریخ انتشار: 1398/11/23 03:38
پس از بررسی‌های فراوان، شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب لیست سی نفره خود را برای انتخابات مجلس یازدهم از حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر معرفی کرد؛ لیستی که هفت چهره بالای پنجاه سال، سه تن از روحانیون، شش تن از بانوان فعال سیاسی و اصولگرا و سیزده تن از جوانان در جبهه انقلاب آن را تشکیل می‌دهد

پس از بررسی‌های فراوان، شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب لیست سی نفره خود را برای انتخابات مجلس یازدهم از حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر معرفی کرد؛ لیستی که هفت چهره بالای پنجاه سال، سه تن از روحانیون، شش تن از بانوان فعال سیاسی و اصولگرا و سیزده تن از جوانان در جبهه انقلاب آن را تشکیل می‌دهد.

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب، اسامی لیست سی نفره خود برای انتخابات مجلس را در حوزه انتخابیه تهران بدین شرح اعلام کرد؛

چهره های بالای پنجاه سال

1- محمد باقر قالیباف
2- جلیل بشارتی
3- عبدالحسین روح‌الامینی نجف آبادی
4- کیومرث هاشمی
5- عزت الله اکبری
6- الیاس نادران
7- سید مصطفی میرسلیم

روحانیون

8- سید رضا تقوی
9- سید محمود نبویان
10- سید محمد آقامیری

زنان

11- زهره الهیان
12- فاطمه رهبر
13- سوده نجفی
14- عاطفه خادمی
15- فاطمه قاسم پور
16- سمیه رفیعی

جوانان

17- سعید کرمی (اسلامشهر)
18- سیّدعلی یزدی‌خواه (ری)
19- سید نظام موسوی
20- محسن پیرهادی
21- امیرابراهیم رسولی
22- احمد نادری
23- جواد نیکی ملکی
24- مجتبی ثابتی
25- مجتبی ابراهیمی
26- علی شمسی‌پور
27- مالک شریعتی
28- علی جعفری
29- مجتبی رضاخواه
30- سیّد محسن دهنوی

نکته قابل توجه در لیست انتخابی از میان شصت نفر راه یافته و پالایش شده جهت انتخاب سی کاندیدای نهایی اصولگرایان در انتخابات مجلس یازدهم، حذف چهره های وابسته به جبهه پایداری و همچنین وزرای دولت «محمود احمدی نژاد» است که احتمالا پس از نامه ای که شب گذشته حدادعادل رئیس شورای ائتلاف به مرتضی آقا تهرانی، دبیر کل جبهه پایداری نوشت، باید این موضوع را منتفی و تمام شده فرض می کردیم.

همچنین برخی افراد شناخته منتسب به اصولگرایان سنتی و جامعه روحانیت مبارز در لیست نهایی جای نگرفته اند و تنها یک نفر از جبهه پایداری که حجت الاسلام «سید محمود نبویان» است، نامش در کنار سایر چهره های حاضر در لیست انتخاباتی شورای ائتلاف اصولگرایان برای تهران آمده است.

حسین مظفر، رضا تقی پورانوری، سیدمحمد حسینی، سید مهدی هاشمی، مجتبی رحمان دوست، سید شمس‌الدین حسینی، علی احمدی، مسعود زریباقان، بیژن نوباوه وطن، محمد عباسی، غلامرضا خواجه سروی افرادی هستند که جای نگرفتن نامشان در لیست نهایی اصولگرایان جای تعجب دارد.

محمدسعید احدیان، سعید آجورلو، مجتبی توانگر، فرشاد مهدی پور، مهدی وکیل پور و سیداحمدرضا دستغیب؛ در بین جوانان و همچنین الهام امین زاده، الهه راستگو، لاله افتخاری، فاطمه آلیا و کبری خزعلی هم چهره های شناخته ای بودند که نامشان در بین زنان لیست نهایی اصولگرایان قرار نگرفت. عدم انتخاب حجج اسلام غلامرضا مصباحی مقدم، مرتضی آقاطهرانی، محمدحسین موسی‌پور بردسیری از بین روحانیون هم از نکات ویژه این لیست است.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*