اخبار عمومی
اعلام وصول 2
299782
تاریخ انتشار: 1398/12/05 22:27
مدیر شبکه بهداشت در جلسه ستاد بحران ایذه عنوان کرد:
مدیر شبکه بهداشت در مورد بحث بیماری کرونا گفت: قطعا کرونا بدتر از بیماری های دیگر نیست، یک ویروس است که فقط شرایط واگیری بیشتری دارد، مردم نترسند تا این لحظه هیچ گونه موردی در ایذه و باغملک نداشته ایم

به گزارش رحیم آورچه خبرنگار پایگاه خبری عصر جهان؛ جلسه ستاد بحران با محوریت وضعیت بیماری کرونا و باران های شدید پیش رو با حضور مسئولین شهرستان ایذه برگزارگردید.
کردی معاونت فرمانداری ایذه در این جلسه گفت: از تمام مردم برای حضور پای صندوق های رای تقدیر میکنم، ازتمام کسانی که در این مسئله مهم و کلیدی به برگزاری باشکوه انتخابات کمک کردند تا در سلامت و امنیت کامل برگزار شود هم تقدیر میکنم.
شهولی مدیر شبکه بهداشت در مورد بحث بیماری کرونا گفت: قطعا کرونا بدتر از بیماری های دیگر نیست، یک ویروس است که فقط شرایط واگیری بیشتری دارد، مردم نترسند تا این لحظه هیچ گونه موردی در ایذه و باغملک نداشته ایم. مردم بیشتر از ماسک و ... سعی کنند مدام دست های خود را شست و شو کنند.


مقصودی رئیس مرکز بهداشت ایذه در این خصوص گفت: گروه های پر خطری که در معرض هستند زنان باردار، سالمندان،بیماران قلبی و کلیوی ودیابیتی و ریوی ، وکودکان کمتر از ۵ سال می باشند، نکاتی که باید رعایت *اول* هنگام عطسه و سرفه جلوی صورت خود را بپوشانید *دوم* از دست زدن به چشمان و بینی خوداری کنید *سوم* استراحت کامل کسانی که ضعف بدنی دارند *چهارم* شستن دست ها به صورت مداوم و شستن هر بار حداقل ۳۰ ثانیه طول بکشد *پنجم* از دست دادن و روبوسی جدا خوداری شود *ششم* از رها کردن دستمال کاغذی های استفاده شده در محیط باز خود داری کنیم
اورکی مدیر هواشناسی در خصوص بارندگی گفت: در دی وبهمن ماه بارش آنچنانی نداشتیم ولی در اسفند و فرودین ماه بارش های رگباری خواهیم داشت، باران های زیادی در استان های لرستان و چهارمحال وبختیاری پیش بینی شده است که به رودهای کارون کارون ، دز و کرخه می ریزد. برای شهرستان ایذه از امروز دوشنبه تا چهارشنبه بارندگی شدید ۶۰ تا ۹۰ میلی متر خواهیم داشت که باعث آبگیری معابر میشود.
در ادامه کورش مرادی عضو شورای شهر در خصوص ستاد سفر و بحث واگیری کرونا گفت: ما باید محل های اسکان مهمانان نوروزی را به شکلی آماده کنیم که هیچ مشکلی پیش نیاید، و مسائل بهداشت محیط مکان های پر تردد ایام نوروز را تا جایی که مقدور است جدی بگریم.


 



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*