اخبار عمومی
اعلام وصول 2
299842
تاریخ انتشار: 1398/12/11 23:48
معاون درمان وزارت بهداشت خاطرنشان کرد: در خوشبینانه‌ترین حالت تا عید و در بد بینانه‌ترین حالت تا پایان اردیبهشت و حتی خرداد ممکن است این بیماری به طول انجامد؛ فلذا این موضوع دلیلی برای توقف تجمعات است.

به گزارش  پایگاه خبری عصر جهان به نقل از  ایلنا،  قاسم جان‌بابایی با بیان اینکه از نهاد‌های مرتبط با ورزش خواسته‌ایم که ورزش‌های داخل سالنی در شرایط فعلی برگزار نشود، گفت: تاکنون نیز سایر بازی‌های ورزشی بدون حضور تماشاگر انجام شده، اما به نظر شخص بنده همین بازی‌ها نیز باید متوقف شود.

وی ضمن اعلام بی‌اطلاعی از اینکه آیا توقف بازی‌ها به شکل رسمی در نامه‌ای به وزارت ورزش منتقل شده است یا خیر، خاطرنشان کرد: مقاومتی از سوی وزارت ورزش در این خصوص وجود ندارد، اما باید از دفتر وزارتی در وزارت بهداشت ارسال چنین درخواستی را پیگیری کنم.
معاون درمان وزارت بهداشت با بیان اینکه معقتد است هر شرایطی که سبب تجمع مردم شود را باید در حال حاضر کنار بگذاریم، گفت: رعایت هرچه بیشتر این موضوع سبب می‌شود دوره این بیماری در کشور نیز کوتاه شود.
وی درباره مدت زمان پایداری بیماری کرونا در کشور تصریح کرد: در خوشبینانه‌ترین حالت تا عید و در بد بینانه‌ترین حالت تا پایان اردیبهشت و حتی خرداد ممکن است این بیماری به طول انجامد؛ فلذا این موضوع دلیلی برای توقف تجمعات است.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*