اخبار عمومی
اعلام وصول 2
299872
تاریخ انتشار: 1398/12/15 16:04
هرجا انسان‌ها در کنار هم باشند، کرونا هم هست. پس اگر راست می‌گویید و دغدغه مردم را دارید، کنسرت‌های خوانندگان در کشورهای مختلف را لغو کنید

کرونا که مثل بختک روی سرمان افتاد، فکرش را هم نمی‌کردیم برخی از این آب هم برای خود کره بگیرند. تو رو خدا جان مردم را فدای بازی‌های سیاسی و دو قطبی سازی نکنید.

این ور آبی و آن ور آبی هم ندارد، متاسفانه برخی فقط به دنبال اهداف سیاسی خود هستند. مثلا یک عده در تلویزیون‌های فارسی زبان نشسته‌اند و دم از تعطیلی نماز جمعه، مراسم مذهبی و اجتماعات عمومی می‌زنند اما وقتی نوبت خودشان می‌رسد ایرانی‌ها را به کنسرت دعوت می‌کنند. انگار کرونا در نماز جمعه است و کنسرت‌ها آنتی ویروس دارند!

مصطفی داننده در عصرایران نوشت: هرجا انسان‌ها در کنار هم باشند، کرونا هم هست. پس اگر راست می‌گویید و دغدغه مردم را دارید، کنسرت‌های خوانندگان در کشورهای مختلف را لغو کنید و مردم را در دام مشکلات نیندازید. شاید گذشتن از پول کار سختی باشد که برخی حاضر نیستند برنامه‌های خود را برای حفظ جان مردم لغو کنند.

این تلویزیون‌ها حتی حاضر نیستند به مردم بگویند که نمی‌توانند از ایران خارج شوند که نکند از خرید بلیط‌های آنها منصرف شوند.

می‌بینید گاهی منافع سیاسی مردم را نادیده می‌گیرد گاهی منافع افتصادی. در داخل هم که از هر فرصتی برای دونیم کردن جامعه به خودی و غیر خودی استفاده می‌کنند. مثلا وقتی فیلم رقص چند پرستار در بیمارستان منتشر شد و مردم از هم از آن استقبال کردند و حتی بیماران هم بعد از تحمل سختی‌های بیماری، لبخندی به لب آوردند، عده‌ای کاسه داغ تر از آش شدند و برای خودشان فتوا صادر و رفتار پرستاران را محکوم کردند.

آنها برای مقابله با این رفتار در بیمارستان‌ها مداحی کردند تا به همین سادگی دو قطبی رقص و مداحی را در زمانه کرونا رواج دهند.

در حال عصر کرونا هر کاری اجتماعی و فرهنگی که حال مردم به ویژه بیماران در بیمارستان را خوب کند، قابل تقدیر است و باید از آن استقبال کرد. هرکسی توانست روحیه بیماران و کادر درمانی بیمارستان‌ها را بالا ببرد، عزیز است و باید او را بالای سرمان بگذاریم.

واقعا به مردم رحم کنید. آنها به اندازه‌ی کافی دغدغه دارند. الان در کنار کرونا، فکر در مورد آینده دست از سر مردم بر نمی‌دارد. اینکه چه بلایی سرشان می‌آید، با چک‌های پاس نشده چه کنند؟ اجاره خانه و مغازه را چگونه بدهند؟ با جنس‌ها مانده روی دست‌شان چه کنند؟ و هزار ترس دیگر.

در حال حاضر، مردم احتیاج به فضایی آرام و شاد دارند. لطفا اگر کمک نمی‌کنید، بار روی بار نگذارید. این آب گل آلود شده برای ماهی گرفتن نیست. لطفا به جای تور پهن کردن کمک کنید این آب را شفاف کنیم تا مردم بتوانند در کنار آن در آرامش زندگی کنند.

به قول بابا طاهر:

تو که یارم نئی، پیشم چرایی

تو که نوشم نئی، نیشم چرایی



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*