اخبار عمومی
اعلام وصول 2
3000
تاریخ انتشار: 1393/09/23 11:35
به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد استان کهگیلویه و بویراحمد: طی بازدید و بازرسی کارشناسان این اداره کل از سطح بازار استان یک نمونه خرما با بسته بندی نامناسب و جعل علامت استاندارد بر روی آن کشف کردند.

عصرجهان -به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد استان کهگیلویه و بویراحمد: طی بازدید و بازرسی کارشناسان این اداره کل از سطح بازار استان یک نمونه خرما با بسته بندی نامناسب و جعل علامت استاندارد بر روی آن کشف کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد استان کهگیلویه و بویراحمد:  طی بازدید و بازرسی کارشناسان این اداره کل از سطح بازار استان یک نمونه خرما با بسته بندی نامناسب و جعل علامت استاندارد بر روی آن کشف کردند.

متقیان مدیر کل استاندارد استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به استعلامی که از ادارات کل استاندارد کلیه استانها بعمل آمد شرکت خرمای صادراتی محسن یزدان پناه بصورت زیر زمینی اقدام به تولید می نماید.

متقیان تاکید کرد: از کلیه هم استانی های عزیز خواهشمندیم از خرید خرمای شرکت فوق خوداری نمایند و در صورت مشاهده مراتب را به شماره تلفن33344197 و یا سامانه رسیدگی به شکایات 1517 اطلاع دهند.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*