اخبار عمومی
اعلام وصول 2
300050
تاریخ انتشار: 1399/01/10 23:55
یک منبع آگاه درباره آخرین جزئیات آتش سوزی در یکی از زندان های استان همدان توضیحاتی داد.

به گزارش پایگاه خبری عصر جهان به نقل ازباشگاه خبرنگاران،پس از شورش و اعتراض زندانیان در برخی از زندان‌های استان‌ها از جمله زندان سقز کرمانشاه زندانیان زندان همدان هم اقدام به ایجاد ناآرامی و آتش زدن بخش‌هایی از زندان کردند که البته با اقدام سریع و به جای مسئولان زندان آن‌ها نتوانستند به خواسته خود دست یابند و به گفته دادستان استان همدان هیچ زندانی از این زندان فرار نکرده است.

یک منبع آگاه در گفتگو با باشگاه خبرنگاران،درباره جزئیات آتش سوزی در یکی از زندان‌های همدان اظهار کرد: ساعت ۶ بعدازظهر روز گذشته تعدادی از فرصت طلبان در زندان همدان اقدام به آتش زدن بخش‌هایی از زندان کردند.

وی افزود: به دنبال این آتش سوزی دو نفر از زندانیان فرصت طلب به علت خفگی حاد حاصل از آتشی که خودشان ایجاد کرده بودند؛ فوت شدند.

این منبع آگاه تصریح کرد: برای آنکه شرارت تعدادی از زندانیان به سایر بند‌ها سرایت نکند با استفاده از ظرفیت یگان ویژه طی یک عملیات رهبران آن‌ها دستگیر شدند و در حال حاضر وضعیت به حالت عادی بازگشته است.

وی با بیان اینکه ۳ نفر از زندانیان حین عملیات زخمی شدند، اظهار کرد: این افراد برای معالجه و مداوا به بیمارستان‌های استان فرستاده شدند.

این منبع آگاه گفت: هم اکنون تلاش برای بازسازی بخش‌هایی از زندان که بر اثر آتش سوزی خسارت دیده بود درحال انجام است و هیچ شواهدی که نشان از اعتراض مجدد داشته باشد وجود ندارد.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*