اخبار عمومی
اعلام وصول 2
300059
تاریخ انتشار: 1399/01/11 17:00
تمامی مبادی ورودی و خروجی به سمت مناطق گردشگری همچون چم آسیاب، تمبی، پارک ها و دیگر اماکن و مناطق تفریحی مسجدسلیمان در روز سیزده بدر بسته و حتی تجمعات خانوادگی در چنین اماکنی نیز ممنوع می باشد

به گزارش  پایگاه خبری عصر جهان،  فرماندار مسجدسلیمان با اعلام این خبر گفت: به خاطر جلوگیری از شیوع کرونا، امسال در شهرستان مسجدسلیمان روز سیزده بدر مردم در خانه ها بمانند.
محمد پاکدل افزود: به منظور پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا، مردم امسال برای سیزده بدر برنامه ریزی نکنند و انتظار داریم مردم همکاری لازم را در اجرای این طرح با ما داشته باشند.

فرماندار مسجدسلیمان ادامه داد: در راستای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی که در شورای ستاد ملی مبارزه با کرونا تصویب و به دستور رئیس جمهور ابلاغ شد تمامی مبادی ورودی و خروجی به سمت مناطق گردشگری همچون چم آسیاب، تمبی، پارک ها و دیگر اماکن و مناطق تفریحی مسجدسلیمان در روز سیزده بدر بسته و حتی تجمعات خانوادگی در چنین اماکنی نیز ممنوع می باشد.

رئیس شورای تامین شهرستان مسجدسلیمان در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: می دانیم شرایط سختی است اما انتظار داریم همان گونه که تا امروز در صحنه های مختلف سیاسی اجتماعی مردم همراه ما بودند امسال نیز برای این که از وضعیت سخت‌تری جلوگیری شود همکاری لازم را با ما داشته باشند.

پایگاه خبری عصرجهان/ پرویز دیوید خسروی



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*