اخبار عمومی
اعلام وصول 2
300169
تاریخ انتشار: 1399/01/21 02:24
عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران از توزیع کارت‌های هدیه یک میلیون تومانی به 5 هزار دستفروش پایتخت طی هفته آینده خبر داد.

به گزارش  پایگاه خبری عصر جهان به نقل از فارس، زهرا نژادبهرام عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران درباره ارائه کمک‌های معیشتی به دستفروشان پایتخت اظهار داشت:‌5 میلیارد تومان اعتبار توسط بنیاد مستضعفان برای این موضوع اختصاص داده شده که توسط شهرداری بین دستفروشان پایتخت توزیع می‌شود.
وی افزود: پیروز حناچی شهردار تهران جهت حمایت از دستفروشان که به دلیل شیوع کرونا در موضوعات معیشتی دچار مشکل شده بودند از پرویز فتاح رئیس بنیاد مستضعفان درخواست کرد کمک‌هایی به این منظور در نظر گرفته شود که بنیاد مستضعفان موافقت کرد.
عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران  با اشاره به اینکه در دور اول ارائه کمک‌های معیشتی به دستفروشان پایتخت که طی هفته‌های گذشته انجام گرفت بیش از 4 میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شد بود و در دور دوم ارائه کمک‌ها این مبلغ افزایش یافته و به 5 میلیارد تومان رسیده است.
نژادبهرام خاطرنشان کرد: توزیع کمک‌های معیشتی توسط شهرداران مناطق و با حضور نماینده بازرسی و حراست شهرداری انجام می‌گیرد و این کمک‌ها به صورت کارت هدیه و به مبلغ یک میلیون تومان است.
وی اعلام کرد: در صورتی که در  یک خانواده چند دستفروش فعال باشند تنها به یک نفر از آنها کارت‌ هدیه ارائه می‌شود.
عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران همچنین در ادامه به تهیه 48 پل ریل‌مانند برای ایستگاه‌‌های اتوبوس جهت تسهیل رفت و آمد معلولان اشاره کرد و اظهار داشت: این موضوع توسط معاونت حمل‌ونقل شهرداری تهران محقق شده و در اختیار رانندگان اتوبوس قرار گرفته تا در ایستگاه‌ها معلولان بتوانند از طریق آن و با ویلچر سوار اتوبوس شوند.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*