اخبار عمومی
اعلام وصول 2
300248
تاریخ انتشار: 1399/01/25 20:04
مدیر آسایشگاه خیریه کهریزک با اشاره به شایعات متعدد درباره تعداد مبتلایان و فوتی‌های آسایشگاه خیریه کهریزک گفت: پس از حدود دو ماه از شیوع ویروس کرونا در سطح کشور، ۱۵ نفر از سالمندان این مجموعه با میانگین سنی ۸۳ سال فوت کرده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان  به نقل از تسنیم، محمدرضا صوفی‌نژاد با اشاره به وجود 160 مددجوی مبتلا در آسایشگاه کهریزک اظهار داشت: آسایشگاه کهریزک با جمعیت یک هزار و 750 مددجو، پس از حدود دو ماه از شیوع ویروس کرونا در سطح کشور، 160 نفر مبتلا به کرونا دارد که تاکنون 15 نفر از سالمندان جان خود را از دست داده‌اند.

وی بیان کرد: جمعیت آسایشگاه کهریزک شامل 1100 سالمند، 200 نفر مبتلا به ام اس و 450 نفر معلول جسمی و حرکتی است که توسط 900 کادر اداری و درمانی اداره می‌شود.
مدیر آسایشگاه خیریه کهریزک با اشاره به اتخاذ تمهیدات گوناگونی پس از  شیوع کرونا و نتیجه نخستین تست مثبت در این آسایشگاه افزود: با وجود اقدامات لازم همچون قرنطینه و محدودیت رفت و آمدها اما متأسفانه تاکنون 160 نفر از مددجویان و کادر درمانی و خدماتی به کرونا مبتلا شده‌اند که البته در مقایسه با کشورهای اروپایی نشان از عملکرد موفق در کنترل شیوع بیماری دارد.
صوفی‌نژاد با اشاره به کنترل موفقیت‌آمیز شیوع ویروس کرونا در آسایشگاه کهریزک تصریح کرد: براساس گزارش‌های دریافتی از کشورهای مختلف جهان، تعداد فوت ناشی از درگیری با کرونا در آسایشگاه‌های کشورهای اروپایی بسیار زیاد بوده است و این درحالی است که پس از حدود دو ماه از شیوع ویروس کرونا در سطح کشور، 15 نفر از سالمندان این مجموعه با میانگین سنی 83 سال فوت کرده‌اند.
وی ادامه داد: شایعات متعددی درباره تعداد مبتلایان و فوتی‌های آسایشگاه خیریه کهریزک منتشر شده است که با توجه به اقدامات صورت گرفته در  این محل و مدیریت به موقع بحران و جلوگیری از شیوع بیماری، فاقد پایه و اساس می‌باشد.
مدیر آسایشگاه خیریه کهریزک در پایان خاطرنشان کرد: آسایشگاه خیریه کهریزک سازمان خصوصی یا دولتی نیست و یک خانواده بزرگ پرمهر است که تمامی پرسنل و مدیران به صورت شبانه‌روزی مشغول خدمت‌رسانی هستند و خوشبختانه .ضعیت آسایشگاه امروز در شرایط خوبی قرار دارد.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*