اخبار عمومی
اعلام وصول 2
300285
تاریخ انتشار: 1399/01/29 22:18
دهیاران باید در محل روستاهای خود حاضر باشند و نسبت به انجام تکالیف خویش از جمله مبارزه با ویروس مهلک کرونا اقدام کنند.

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان به نقل ازایرنا،  فرماندار باغملک گفت: بی توجهی به دستورالعمل‌های ستادملی مبارزه با کرونا موجب عزل یک دهیار شد.

محمد نجاتی‌پور روز جمعه  اظهارداشت: دهیار یکی از روستاهای بخش مرکزی شهرستان باغملک به دلیل حاضر نشدن در محل کار، اطلاع رسانی‌ ناکافی و کم توجهی به دستورالعمل‌های صادره از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا از سمت خود برکنار شد.
وی با بیام اینکه پرونده این دهیار متخلف برای رسیدگی به مراجع مربوط ارسال شده‌ است، افزود: به طور قطع با کسانی که سلامت مردم را به خطر بیاندازد مماشات نخواهیم کرد و اقدامات قانونی لازم را درباره آنها انجام خواهیم داد.
رییس شورای سلامت باغملک با تاکید بر لزوم آماده باش کامل شوراها و دهیاران گفت: دهیاران باید در محل روستاهای خود حاضر باشند و نسبت به انجام تکالیف خویش از جمله مبارزه با ویروس مهلک کرونا اقدام کنند.
وی با بیان اینکه پرونده انحلال شورای این روستا نیز در دستور کار قرار گرفته است، افزود: برای شکست ویروس کرونا باید همه مسوولان کشور، استان و شهرستان‌ها و مردم پای کار باشند زیرا با کم‌کاری عده‌ای انگشت شمار، زحمات اکثریت به هدر می‌رود.
شهرستان باغملک در شرق استان واقع است که با شهرستان‌های رامهرمز، ایذه، مسجد سلیمان و هفتکل هم مرز است.
موارد مثبت از بیماری کووید ۱۹ یا ویروس کرونا از اواخر بهمن پارسال در کشور مشاهده شد.
هم اکنون تقریبا همه مجموعه‌های اجرایی، اداری و فرهنگی، عملیاتی و خدمات عمومی و درمانی خوزستان درگیر پیشگیری و درمان بیماری کرونا هستند.
شیوع این ویروس بر بیشتر فعالیت‌های اقتصادی، آموزشی، اداری اجتماعی و فرهنگی خوزستان تاثیر گذاشته است.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*