اخبار عمومی
اعلام وصول 2
300289
تاریخ انتشار: 1399/01/30 17:38
کتاب " جوشکاران خلیج فارس" به قلم کامران طهماسبی زاده پژوهشگر اهل شهرستان مسجدسلیمان منتشر شد

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان، کتاب " جوشکاران خلیج فارس" به قلم کامران طهماسبی زاده پژوهشگر اهل شهرستان مسجدسلیمان با تکیه بر تکنیکال آموزش نوین جوشکاری منتشر شد


کامران طهماسبی زاده در گفت و گوی با خبرنگار ما گفت: این کتاب برای علاقمندان به صنعت و همچنین پیشرفت روزافزون جوشکاران در صنعت جوشکاری تهیه شده است.
همیشه یکی از دغدغه های اصلی بنده؛ نحوه جوشکاری جوشکاران و سیستم آموزشی بوده است که در صنعت جوشکاری؛ فاصله ی زیاد مابین مراکز آموزشی و صنعت باعث نارکارآمدی بین آنچه علم آموختنی و کاربرد علم آموختنی در صنعت است در پروژه های صنعتی در دست کار مشاهده شده است.
متاسفانه تا به امروز این نقص بسیار بزرگ همچنان پابرجاست به نحوی که هیچگاه نمی توان تنها با تکیه بر تحصیلات مراکز آموزشی خود را در سطح و مرتبه ای؛ از کاردانی تا کارشناسی ارشد و دکترا و در هر شاخه تحصیلی از مهندسی جوشکاری گرفته تا مهندسی پایپینگ و.... پا به عرصه فعالیت در پروژه های مربوطه نهاد.
این کتاب با بهره گیری از دانش صنعت و بکارگیری روش آموزشی نوین در پژوهش علمی و تحقیقات های مختلف با سازمان فنی و حرفه ای امام خمینی (ره) شیوه و روش های مفید جوشکاری را که بر پایه علم جوشکاری است را برای جوشکاران برای اولین بار در جهان به ارمغان آورده است.
طهماسبی زاده در پایان از مهندس علی عسگرظاهری عبده وند، استاد اردشیر ارزانی و سازمان فنی و حرفه ای امام خمینی (ره) به جهت تقبل زحمات و پیگیری ها صورت گرفته تقدیر و تشکر کرد
کامران طهماسبی زاده مربی فنی و حرفه ای  و مقام آور المپیاد بین اللملی آزاد جوشکاری است.



کانال تلگرام عصر جهان


مهرداد
|
Iran
|
1399/01/31 14:57
  +0

  -0
پاسخ
درود بیکران
شهین
|
Iran
|
1399/10/05 10:03
  +0

  -0
پاسخ
بسیار عالی
سجاد
|
Iran
|
1400/11/14 07:24
  +0

  -0
پاسخ
خیلی عالیه، درود بیکران

ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*