اخبار عمومی
اعلام وصول 2
300321
تاریخ انتشار: 1399/02/02 00:42
فرماندار لنده خبر داد :
مقرر شد هر ۴۵ روز جلسات محرومیت زدائی شهرستان به ریاست معاون محترم عمرانی و هر سه ماه یکبار به ریاست استاندار تشکیل گردد.

به گزارش پایگاه خبری عصر جهان؛ جلسه بررسی روند پـــــــروژه های عمــــــــرانی شهرستان لنده با حضور استاندار ، معاون هماهنگی امور عمرانی ، فرماندار شهرستان لنده ، مدیر کل راه و شهرسازی، نماینده بنیاد علوی برگزار شد .

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این جلسه با اشاره به انتخاب لنده به عنوان پایلوت اقتصادی از سوی بنیاد مستضعفان گفت: اجرای طرح پایلوت محرومیت زدایی در این شهرستان نیازمند همکاری و تلاش جهادی همه مسئولان است.


حسین کلانتری اظهار داشت: باید از ظرفیت نیرو‌های نخبه انسانی در سطح استانی و ملی برای پیشبرد اهداف بنیاد مستضعفان در راستای محرومیت‌زدایی به نحو احسن استفاده شود.
کلانتری بر همکاری همه نهاد‌ها در اجرای برنامه‌های بنیاد مستضعفان تاکید کرد و گفت: دستگاهها و سازمانها باید تمام تلاش خود را برای بهره گیری از ظرفیت بنیاد علوی بکار گیرند و شهرستان لنده را از این وضعیت نجات دهند .
استاندار به ظرفیتهای شهرستان لنده بخصوص در زمینه معدن فسفات،گچ،آهک و….کشاورزی،گیاهان داروئی و..‌اشاره نمود و گفت :  با توجه به شروع عملیات جاده ملی لنده-تشان ایجاد انگیزه و بستر کار بیش از قبل فراهم هست .
در ادامه فرماندار شهرستان لنده گزارشی از فعالیت های انجام گرفته در خصوص پروژه های اقتصادی و عمرانی توسط بنیاد علوی ، همچنین بیان مشکلات شهرستان را به استاندار محترم بیان کرد .
موسوی از استاندار برای برگزاری جلسات مداوم و منظم با حضور مدیران کل جهت پیگیری اقدامات و بررسی موانع شهرستان درخواست کرد .


وی گفت : با پیگیری های انجام شده ۱۰ میلیارد تومان از طریق بنیاد علوی به پروژه اتصال لنده به محور پاتاوه- دهدشت اختصاص یافته که بزودی ۵ کیلومتر از این مسیر توسط شرکت اسکان اجرائی می شود .
موسوی ضمن تشکر از اقدامات انجام گرفته توسط بنیاد محترم علوی،انتظارات مردم را در زمینه اشتغال و توسعه را فراتر از این اقدامات دانست و اشاره کرد با رویکرد جدید بنیاد و تیم مدیریتی جدید و حضور مهندس منصوری و مهندس جعفری امیدواریم مطالبه بحق مردم سریعتر محقق شود
جعفری نماینده بنیاد مستضعفان در این جلسه گفت : انتظار داریم دستگاههای دولتی در کنار هم و با همکاری هم کمک به تولید و اشتغال در شهرستان لنده را در اولویت خود قرار دهند .
وی گفت : هلدینگهای سازمان بنیاد مستضعفان را برای مطالعه در زمینه های مختلف از جمله فسفات ، گچ ، آهک و ….. و سرمایه گذاری در این زمین جهت تولید و اشتغال در شهرستان لنده را با همکاری و هماهنگی های لازم انجام میدهیم .
فیلی معاون عمرانی استاندار گفت : با توجه به اینکه شهرستان لنده بعد از قلعه گنج دومین شهرستان بعنوان پایلوت اقتصادی می باشد اقدمات خوبی در این شهرستان شروع و روند خدمات رسانی به نحو مطلوبی به پیش میرود .
فیلی تصریح کرد : انشالله با همراهی دستگاه های اجرایی به کمک و حمایت بنیاد شاهد توسعه همجانبه این شهرستان در آینده ی نزدیک خواهیم بود.
در ادامه جلسه مدیر کل راه و شهرسازی قول مساعد و همکاری همه جانبه را برای پل موگر ، مسیر الگن – لنده داد .
نیک اقبالی گفت : پل های نیمه تمام هر چه سریعتر تعیین و تکلیف و اجرائی میشوند .
و در پایان مقرر شد هر ۴۵ روز جلسات محرومیت زدائی شهرستان به ریاست معاون محترم عمرانی و هر سه ماه یکبار به ریاست استاندار تشکیل گردد.

برچسب ها:
لنده ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*