اخبار عمومی
اعلام وصول 2
300327
تاریخ انتشار: 1399/02/03 13:11
جاده ارتباطی میداوود به سمت رامهرمز تا اطلاع بعدی بسته خواهد بود و ترددی در آن صورت نخواهد گرفت.

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان، فرماندار باغملک گفت: راه ارتباطی بخش میداود باغملک با رامهرمز، با توجه به انتشار ویروس کرونا و جلوگیری از شیوع بیش از پیش آن، تا اطلاع بعدی مسدود شد.


محمد نجاتی‌پور روز چهارشنبه بیان کرد:روز گذشته جواب آزمایش چندین نفر از اهالی میداود به ویروس کرونا مثبت اعلام شد تا وضعیت این بخش نگران‌کننده شود.
وی افزود: تا چند روز پیش با همراهی مردم و زحمات مجموعه دست‌اندرکاران، وضعیت رضایت بخشی از حیث کنترل ویروس کرونا داشتیم اما اکنون از وضعیت سفید خارج و درگیر این ویروس مهلک شده‌ایم.
فرماندار باغملک از اجرای تدابیر سختگیرانه و محدود کننده در بخش میداود خبر داد و ادامه داد: بر این اساس جاده ارتباطی میداود به سمت رامهرمز تا اطلاع بعدی بسته خواهد بود و ترددی در آن صورت نخواهد گرفت.
وی از تعطیلی بازار و اصناف میداود سخن گفت و افزود: هم اکنون چاره‌ای به جز اجرای این اقدامات نداریم زیرا سلامت عمومی مردم به شدت تهدید می‌شود و ضروری است برای تامین سلامت و آرامش عمومی مردم این مقررات سختگیرانه انجام شود.
رییس شورای سلامت باغملک ادامه داد: خانواده و افرادی که با مبتلایان به کرونا در ارتباط بوده‌اند، ضمن محدویت خانگی، مورد آزمایش کرونا قرار گرفته‌اند. کادر بهداشتی و درمانی در بخش میداود آمادگی کامل برای رسیدگی به بیماران را دارد  و در صورت لزوم، بیماران برای درمان به اهواز منتقل خواهند شد.
موارد مثبت از بیماری کووید ۱۹ یا ویروس کرونا از اواخر بهمن پارسال در کشور مشاهده شد.شیوع این ویروس بر بیشتر فعالیت‌های اقتصادی ، آموزشی ، اداری اجتماعی و فرهنگی خوزستان تاثیر بسیار بالایی گذاشته است.ویروس کرونا یا کووید ۱۹ اواسط ماه دسامبر (۲۴ آذر۹۸) در شهر ووهان چین گزارش شد.

منبع:ایرنا

برچسب ها:
باغملک ؛ میداوود ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*