اخبار عمومی
اعلام وصول 2
300370
تاریخ انتشار: 1399/02/07 11:05
مرکز "شمال 38" با انتشار عکسی ماهواره ای از پهلو گرفتن 5 روز پیش قطار اختصاصی رهبر کره شمالی در ایستگاه نزدیک ویلای شخصی او در شهر "ونسان" خبر داده است.

آخرین عکس از حضور عمومی رهبر کره شمالی در تاریخ 11 آوریل (15 روز پیش) گرفته شده است. تصویر زیر آخرین عکسی است که از "کیم جونگ اون" رهبر کره شمالی در نشست دولت در دست است.

آخرین عکس از حضور عمومی 15 روز پیش رهبر کره شمالی در نشست دولت در پیونگ یانگ/خبرگزاری رسمی کره شمالی/ برخی رسانه ها مدعی شده اند یک روز پس از این عکس، رهبر کره شمالی به دلیل وخامت جسمانی عمل جراحی قلب شده و پس از آن به کُما رفته و یا درگذشته است.

عکس آخرین حضور عمومی رهبر کره شمالی/

به گزارش عصرایران، پس از این حضور که در ظاهر به نظر نمی‌رسد رهبر کره شمالی دارای ناراحتی خاص جسمانی بوده باشد، رهبر کره شمالی در 2 رویداد مهم کشورش غایب بوده است؛ رویدادهایی که همه ساله در آن شرکت می‌کرد.

در نخستین رویداد 4 روز پس از این عکس در مراسم سالگرد تولد پدربزرگش "کیم ایل سونگ" غایب بود. کیم ایل سونگ بنیانگذار حکومت کمونیستی کره شمالی و پدر بزرگ کیم جونگ است و همه ساله سالگرد تولد او با حضور رهبر کره شمالی گرامی داشته می‌شود.

رویداد دیگر دیروز، سالگرد تاسیس ارتش کره شمالی بود. این رویداد هم همه‌ساله با حضور رهبر کره شمالی گرامی داشته می‌شود، اما امسال از کیم جونگ اون خبری نبود.

طی هفته گذشته شایعات زیادی درباره کیم جونگ اون 36 ساله منتشر شده است اما حکومت کره شمالی درباره رهبر خود سکوت پیشه کرده و این سکوت به گسترش شایعات بیشتر دامن زده است.

برخی رسانه‌های غربی، ژاپنی و کره جنوبی با انتشار گزارش‌هایی مدعی شده‌اند کیم جونگ اون درگذشته است؛ برخی نیز ادعا می‌کنند او پس از عمل جراحی قلب و کار گذاشتن "استنت" به کما رفته است.

خبرگزاری رویترز 2 روز پیش در خبری مدعی شد یک تیم پزشکی از چین برای بررسی وضعیت سلامتی کیم جونگ اون راهی کره شمالی شده است.

آخرین خبر درباره رهبر کره شمالی انتشار تصویری ماهواره‌ای از توقف قطار اختصاصی کیم جونگ در نزدیکی ویلای شخصی اوست.

مرکز "شمال 38" که مرکزی ناظر بر کره شمالی در واشنگتن آمریکاست با انتشار تصویر ماهواره‌ای مدعی شده که قطار اختصاصی کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی، در نزدیکی ویلای اومستقر شده است.

 تصویر ماهواره ای از توقف قطار اختصاصی رهبر کره شمالی در ایستگاه ونسان

عکس آخرین حضور عمومی رهبر کره شمالی/

این مرکز در گزارشی اعلام کرد، قطار اختصاصی رهبر کره شمالی در فاصله روزهای 21 تا 23 آوریل ( 5 تا 3 روز پیش) در منطقه تفریحی" ونسان"، محل ویلای شخصی کیم جونگ اون، مستقر بوده است. رهبر کره شمالی از این قطار اختصاصی برای سفرهای خود به چین استفاده می‌کند.

مرکز "شمال 38" اعلام کرده با حضور این قطار نمی توان به طور قاطع درباره حضور رهبر کره شمالی گمانه زنی کرد اما حضور این قطار می تواند احتمال حضور رهبر کره شمالی را در این شهر ساحلی تفریحی در شرق کره شمالی تقویت کند.

گفتنی است سایت خبری وابسته به مخالفان فراری حکومت کره شمالی در کره جنوبی برای نخستین بار هفته گذشته در خبری مدعی شد رهبر کره شمالی روز 12 آوریل (یک روز پس از انتشار آخرین عکس حضورش در نشست دولت) تحت عمل جراحی قلب قرار گرفته و با حال وخیم پس از عمل به ویلای شخصی خود منتقل شده است.

دولت کره شمالی به طور رسمی این خبر را تایید یا تکذیب نکرده است و عدم حضور رهبر کره شمالی طی 2 هفته گذشته در دو رویداد مهم ملی کره شمالی، بر شایعات درباره وضعیت سلامتی کیم جونگ اون دامن زده است.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*