اخبار عمومی
اعلام وصول 2
300491
تاریخ انتشار: 1399/02/22 17:49
بیمارستان رازی مانند یک ساختمان مسکونی و منزل است و هوا به طور عادی در آن جریان دارد و خارج می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری عصر جهان، رئیس بیمارستان رازی اهواز، مطالب منتشر شده درباره نصب دستگاه تهویه و خروج هوای آلوده این بیمارستان به فضای خارج از بیمارستان را رد کرد.
دکتر فرهنگ کره‌بندی در خصوص مطالبی که در مورد نصب دستگاه تهویه هوا در بیمارستان رازی اهواز که مرکز بستری بیماران مبتلا به کرونا است و خروج هوای آلوده از سمت محوطه پشت بیمارستان به فضای خارج از بیمارستان منتشر شده، اظهار کرد: بیمارستان رازی اهواز، تونل نیست که از یک طرف هوا را دریافت و از طرف دیگر هوا را خارج کند. اگر بیمارستان در یک تونل بود، دستگاه تهویه نیاز داشتیم.
وی با بیان اینکه هیچ دستگاه تهویه‌ای در بیمارستان رازی نصب نشده است، افزود: بیمارستان رازی مانند یک ساختمان مسکونی و منزل است و هوا به طور عادی در آن جریان دارد و خارج می‌شود.
کره‌بندی همچنین درمورد پذیرش بیماران مبتلا به کرونا در این بیمارستان، گفت: همچنان ظرفیت خالی در بیمارستان رازی اهواز وجود دارد و مشکلی بابت فضا برای پذیرش بیماران نداریم.
وی اضافه کرد: روند پذیرش بیماران در بیمارستان رازی اهواز نیز در حال عادی شدن است.
شایان ذکر است در روزهای اخیر متنی در فضای مجازی منتشر شده مبنی بر اینکه بیمارستان رازی اهواز اقدام به نصب دستگاه تهویه هوا کرده که از سمت جلوی بیمارستان هوا را مکش کرده و از سمت پشت بیمارستان هوا را خارج می‌کند و بنابراین شهروندانی که از مسیر بلوار ساحلی غربی حد فاصل پل سفید تا پل کیانپارس (مجاورت محوطه پشتی بیمارستان رازی) تردد می‌کنند/ایسنا



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*